Live εικόνα Αθήνας από το Αστεροσκοπείο Πεντέλης

Σχεδόν αίθριος
29.9 °C 46%
ΑΡΧΙΚΗ
pentelikonews.gr Κόσμος
Προσαρμοσμένη αναζήτηση Google
Διαβάστε τις ειδήσεις μας μέσω RSS Βρείτε μας στο Facebook Βρείτε μας στο Google Plus Ακολουθήστε μας στο Twitter Επισκεφθείτε το κανάλι μας στο YouTube

Gen Z: Πώς την έχουν κωδικοποιήσει οι άνθρωποι του μάρκετινγκ;
Ημερομηνία: Σήμερα 19/7/2025, 10:52 - Εμφανίσεις: 13



Την δεδομένη στιγμή υπάρχουν περίπου δύο δισεκατομμύρια άτομα της Gen Z ανάμεσά μας.

Αυτό είναι περίπου το 30% του παγκόσμιου πληθυσμού που σύντομα θα αντιπροσωπεύει το 27% του εργατικού δυναμικού.

Το πρώτο θετικό με αυτή την γενιά είναι ότι σπάνια επισκέπτεται ιστοσελίδες, οπότε εδώ είναι ένα ασφαλές σημείο να αναλύσουμε κάποια από τα χαρακτηριστικά τους χωρίς να το μάθουν ποτέ.

Αρκεί το παρόν κείμενο να μην μπει ποτέ στο TikTok.

H γενιά αυτή είναι από 13 έως 28 χρόνων και πέρα από τις περισπούδαστες αναλύσεις για τα «χαρακτηριστικά αυτής της γενιάς» και την διαφορετικότητά της, στην ουσία της είναι μια γενιά που έχει μεγαλώσει σε μια πολύ δύσκολη περίοδο, με τους δύο γονείς να εργάζονται περισσότερες από 10 ώρες και ίσα που να τα βγάζουν πέρα σε αντίθεση με άλλες γενιές που ένας γονιός εργάζονταν και κέρδιζε χρήματα που έφταναν για όλη την οικογένεια.

Ουσιαστικά πολλά από αυτά τα παιδιά μεγαλώνουν «στον αυτόματο» και εκπαιδεύονται -στην κυριολεξία ίσως- από τους μαρκετίστες, το διαδίκτυο, τα κοινωνικά δίκτυα και τους ανθρώπους των αγορών σε μεγαλύτερο βαθμό από ότι προηγούμενες γενιές.googletag.cmd.push(function() { googletag.display("300x250_m1"); }); Με την Gen Z να γίνεται όσο εισέρχεται στην αγορά εργασίας ένα βασικό δημογραφικό στοιχείο με χρήματα για ξόδεμα, οι επιχειρήσεις πρέπει να βρουν τρόπο να ικανοποιήσουν αυτό το πολύ μεγάλο κοινό αν θέλουν να παραμείνουν ανταγωνιστικές.

Πάντως, όπως κάθε γενιά το μάρκετινγκ στη γενιά Z είναι διαφορετικό σε σύγκριση με τις γενιές του παρελθόντος, γιατί είναι διαφορετική η «εκπαίδευση» και η αλληλοεκπαίδευση από την τριβή μεταξύ τους.

Καθώς δεν αποχωρίζονται τα τηλέφωνά τους, η πιο αποδοτική διαφήμιση είναι στα Social Media.

Αρκεί να μην τα πατήσετε επειδή δεν κοιτούν τον δρόμο.

Αξίες, μήνυμα, εύρος προσοχής, τρόποι διαφήμισης Τυπικά η Gen Z δεν πρόκειται να αγοράσει οτιδήποτε έχει κακή φήμη εκμετάλλευσης εργαζομένων (όχι από ταξική συνείδηση, αλλά από απλή αλληλεγγύη), δεν σέβεται την διαφορετικότητα ή καταστρέφει το περιβ...

Πηγή/Περισσότερα: in.gr
Μείνετε σε επαφή μαζί μας:
Κάντε like κι ακολουθήστε τη σελίδα μας στο Facebook
Στο Twitter:
Περισσότερα θέματα στην κατηγορία "Κόσμος"
Περισσότερα θέματα στην κατηγορία "Κόσμος"
ARTICLES
· White mushrooms: Properties and benefits
· Narcissistic Personality Disorder: Understanding the complexities
· Ford to Construct Europe's Largest Battery Plant in Turkey Under New Deal
· Redesigned 2023 Peugeot 508 model to be revealed on February 24th, 2023
· BMW: Premiere for updated BMW X5 M Competition and X6 M Competition
· Ford Mustang Mach-E with lithium iron phosphate (LFP) batteries
· How to fix error: Either there is no default mail client or the current mail client cannot fulfill the messaging request. Please run Microsoft Outlook and set it as the default mail client.
· Omega-3 fatty acids and their health benefits
· Samsung Galaxy S23 Ultra review
· Netflix has extended its crackdown on password sharing from Latin America to Canada, New Zealand, Portugal, and Spain
VIDEO NEWS


ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΞΕΝΑ
ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ
ΚΑΙΡΟΣ LIVE

Σχεδόν αίθριος
29.9 °C 46%
Περισσότερα >>
TV - ΟΙ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ

Περισσότερα
DOWNLOADS
- Περισσότερα >
ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΣΕΙΣΜΩΝ

Live γραφική ενημέρωση για τους σεισμούς στην Ελλάδα
DRONE VIDEOS
Drone videos από πολλές περιοχές της Ελλάδας.
Τα πιο πρόσφατα:
· Θεσσαλονίκη
· Καλαμάτα
· Λουτράκι
· Λίμνη Στράτου
· Αγρίνιο
· Τρίκαλα
· Μετέωρα
» Περισσότερα


Ειδήσεις



Ειδήσεις από το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων



Copyright 2010-2025 © pentelikonews.gr
Privacy Policy and Cookie Policy - Πολιτική απορρήτου και cookies