Gen Z: Οι εφαρμογές γνωριμιών προσπαθούν να την προσελκύσουν – Και χρησιμοποιούν εναλλακτικές στρατηγικές Ημερομηνία:
Σήμερα 20/7/2025, 19:28 - Εμφανίσεις: 9
Οι διαδικτυακές εφαρμογές γνωριμιών αναπτύσσουν μια νέα στρατηγική, η οποία απευθύνεται κυρίως στην Gen Z.
Τους νέους δηλαδή, ηλικίας έως 18-24 χρόνων, που παρουσιάζουν μια «κόπωση» αναφορικά με τα ραντεβού.
Ίσως να είναι ακόμα μία προσπάθεια μάρκετινγκ.
Υποστηρίζουν ότι θέλουν να τους απομακρύνουν από τις οθόνες και τα τσατ, και να τους βγάλουν έξω από το σπίτι.
Και για να το κάνουν αυτό, όπως επισημαίνουν οι Financial Times, αναπτύσσουν τακτικές όπως τα «διπλά ραντεβού» και περισσότερα βήματα ασφαλείας, πριν οι ενδιαφερόμενοι συναντηθούν.
Το Tinder, για παράδειγμα, ουσιαστικά η πρώτη διαδικτυακή πλατφόρμα γνωρισμιών, πήρε παράδειγμα από νέες εφαρμογές, όπως το Doubble και το Fourplay.
Και πλέον δίνει τη δυνατότητα για διπλά ραντεβού.
Δηλαδή, δύο άτομα που ταιριάζουν, φέρνουν στην πρώτη συνάντηση και έναν φίλο ή μια φίλη.
Η πλατφόρμα Breeze, όπου οι χρήστες δεν συνομιλούν μέσω μηνυμάτων αλλά απλώς κανονίζουν μια ώρα και έναν τόπο συνάντησης, έχει δει τους μηνιαίους ενεργούς χρήστες του να διπλασιάζονται σε περισσότερους από 200.000 τους τελευταίους 12 μήνες.googletag.cmd.push(function() { googletag.display("300x250_m1"); }); Πλήγμα από την πανδημία Όπως προκύπτει από τον Σπένσερ Ράσκοφ, διευθύνοντα σύμβουλο της πλατφόρμας Match Group, στόχος των πρωτοβουλιών αυτών είναι οι νεότεροι χρήστες.
Και ενώ δηλώνουν ότι θέλουν να τους βοηθήσουν να γνωρίσουν κόσμο, πίσω από την πρωτοβουλία κρύβεται και μια άλλη, οικονομικής φύσης, πραγματικότητα.
Όλες αυτές οι πλατφόρμες, δυσκολεύονται να ανακάμψουν έπειτα από την πανδημία.
Μιλώντας στους Financial Times, ο Ράσκοφ δήλωσε ότι η Gen Z «επανακαθορίζει τι σημαίνει να βγαίνεις ραντεβού.
Είτε βοηθάει φίλους να βγαίνουν ραντεβού μαζί είτε εισάγει πιο έξυπνες λειτουργίες ασφαλείας».
Έτσι, και οι πλατφόρμες «επικεντρωνόμαστε στη δημιουργία πιο αυθεντικών, χαμηλής πίεσης τρόπων σύνδεσης».
Η νέα λειτουργία διπλού ραντεβού του Tinder, που κυκλοφόρησε τον περασμένο μήνα, είναι ήδη δημοφιλής στους νεότερους χρήστες – με το 90% όσων τη χρησιμοποιούν να ε...