Θεσσαλονίκη: Ένα εξελιγμένο ρομπότ κάνει chat Ημερομηνία:
22/11/2017, 16:28 - Εμφανίσεις: 340
Από μια ιδέα που σχεδιάστηκε σε... χαρτοπετσέτα, σε ένα τάπας-μπαρ, έφτασαν στο Final Four της Euroleague, δημιουργώντας ένα chatbot, τον Dr Hoops, δηλαδή ένα χαρακτήρα τεχνητής νοημοσύνης που απαντούσε στο messenger της διοργάνωσης, σε ιδιαίτερα σύνθετες ερωτήσεις, κάνοντας ολοκληρωμένο διάλογο.
Ένα μεγάλο βήμα στην ανάλυση και επεξεργασία δεδομένων, με τη δημιουργία ενός εξελιγμένου chatbot, ρομπότ που κάνει chat δηλαδή, έκανε η εταιρεία Baresquare, με έδρα στη Θεσσαλονίκη, η οποία συνεργάζεται με την Euroleague.
«Το δικό μας chatbot εμφανίστηκε μόλις έναν χρόνο έπειτα από την πρώτη εμφάνιση chatbot σε αθλητική διοργάνωση και συγκεκριμένα στο ΝΒΑ που έγινε το 2016. "Βγήκαμε" επίσημα λοιπόν στο περασμένο Final Four της Εuroleague, στην Κωνσταντινούπολη» τονίζει στο Αθηναϊκό Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων ( ΑΠΕ - ΜΠΕ), ο ιδιοκτήτης της εταιρείας, Γιώργος Γρηγοριάδης, με αφορμή την παρουσίαση του chatbot στην ημερίδα που διοργάνωσε σήμερα το Ινστιτούτο Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΙΠΤΗΛ) του Εθνικού Κέντρου Έρευνας και Τεχνολογικής Ανάπτυξης (ΕΚΕΤΑ), στο πλαίσιο του 4ου Διεθνούς Συνεδρίου στην Επιστήμη του Διαδικτύου.
Όπως εξηγεί ο κ. Γρηγοριάδης, το chatbot της εταιρείας του είχε περισσότερο βάθος, μπορούσε δηλαδή να απαντήσει σε πιο σύνθετες ερωτήσεις και να κάνει διάλογο.
«Για παράδειγμα, όταν ο χρήστης ρωτούσε "πότε παίζει η τάδε ομάδα" και απαντούσε και στη συνέχεια ο χρήστης ξαναρωτούσε για την ώρα του παιχνιδιού ή κάτι άλλο σχετικό, το chatbot "κρατούσε"” το περιεχόμενο της συζήτησης και μπορούσε να κάνει διάλογο».
«Παράλληλα», συνεχίζει ο κ. Γρηγοριάδης, «μπορούσε να κάνει σύνθετους υπολογισμούς και να απαντήσει μετά σε μια ερώτηση που αφορούσε, ας πούμε, τον αριθμό των ριμπάουντ που πήρε ένας παίκτης».
Ο Dr Hoops, που αναπτύχθηκε γραφιστικά από την Euroleague και βασίστηκε στην τεχνολογία και το λογισμικό της ελληνικής εταιρείας, φαίνεται ότι κέρδισε με τη...