Η ευάριθμη ελίτ των ακριβοθώρητων supercars μόλις απέκτησε ένα νέο μέλος με την μορφή της ανοιχτής έκδοσης του Utopia.
Όπως πολύ εύκολα υποθέτει κανείς, το Utopia Roadster διατηρεί στο ακέραιο όλες τις εξωπραγματικές προδιαγραφές του coupe με την Pagani να δηλώνει ότι δεν έχει κανένας απολύτως συμβιβασμός σε ό,τι αφορά την οδική συμπεριφορά ή τις επιδόσεις εξαιτίας της απουσίας σταθερής μεταλλικής οροφής.
Δεν θα μπορούσε άλλωστε με δεδομένη την αρχική τιμή των 3,1 εκ.
ευρώ για το Roadster που θα πραγματοποιήσει την πρεμιέρα του με «σάρκα και οστά» στο πλαίσιο της διοργάνωσης του Monterey στις ΗΠΑ που ανοίγει αυλαία στις 9 Αυγούστου.
Το Roadster έχει ως αφετηρία το ίδιο εξεζητημένο monocoque ανθρακονημάτινο πλαίσιο με την Coupe έκδοση και όλως παραδόξως εν συγκρίσει με τις συνήθεις διαφορές ανάμεσα σε ένα κλειστό και ένα ανοιχτό μοντέλο, οι δύο εκδόσεις έχουν ακριβώς το ίδιο βάρος το οποίο διαμορφώνεται σε 1.280 κιλά πάρα τις επιπλέον ενισχύσεις που απαιτεί η roadster έκδοση και τον μηχανισμό για την οροφή.
Υπεύθυνο για την συγκεκριμένη παραδοξότητα ή μάλλον ακριβέστερα, επίτευγμα, είναι το διαφορετικό «κράμα» ανθρακονήματος που αξιοποιεί η Pagani στις κατασκευές της και το οποίο εκτός από ίνες πλαστικού περιλαμβάνει και μέταλλο καθιστώντας τις κατασκευές ελαφρές όσο και πιο άκαμπτες.
Σε ό,τι αφορά την ειδοποιό διαφορά, δηλαδή την οροφή επί της ουσίας είναι δύο μια σκληρή αποσπώμενη και μια υφασμάτινη η οποία θα μπορούσε να αποθηκευτεί στο πορτ μπαγκά.
Επιπλέον η σκληρή οροφή, συνίσταται από ένα ανθρακονημάτινο πλαίσιο στο κέντρο του οποίου είναι ηλεκτροχρωματικής λογικής γυαλί που αφήνει το φως να περνά στο εσωτερικό.
Στην αθέατη πλευρά του roadster παραμένει ο V12 των 6,0 λίτρων δια χειρός AMG o οποίος αποδίδει 826 ίππους και 1.100 Nm ροπής.
Να τονιστεί ότι αν και ο συγκεκριμένος κινητήρας εξακολουθεί να εφοδιάζει ορισμένα μοντέλα της AMG, η εκδοχή που αξιοποιείται από το ανοιχτό μοντέλο της Pagani αποτελεί μια αναπροσαρμοσμένη εκδοχή, μετασκευασμένη ειδικά για τις ανάγκε...