Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο σχεδιάζει εδώ και μήνες να ρυθμίσει διάφορα οδικά ζητήματα, συγκαταλεγομένης της αύξησης του ορίου ταχύτητας και της θέσπισης νέων κανόνων για αρχάριους οδηγούς, με σκοπό να τους ενοποιήσει σε όλες τις χώρες της Ευρωπαϊκής Κοινότητας.
Οι νέοι οδηγοί, του τελευταίου ενός έτους τουλάχιστον, πρόκειται να αντιμετωπίσουν αυστηρότερους κανόνες Ο λόγος οφείλεται στα όσα συνέβησαν στην Ιταλία και την Τσεχία, οι οποίες έχουν καθιερώσει νέα μέγιστα σε ορισμένους από τους δρόμους τους έως και 150 χλμ./ώρα.
Οριο που υπάρχει ήδη σε άλλες χώρες, όπως η Πολωνία.
Της απόφασής τους προηγείται μια άλλη εντελώς αντίθετη: εκείνη της Εσθονίας να μειώσει το ποσοστό στα 90 χλμ./ώρα.
Στην Ισπανία το όριο ταχύτητας των 120 χλμ./ώρα στους αυτοκινητοδρόμους της αναθεωρείται.
Οι Αρχές σχεδιάζουν να επιτρέψουν την αύξηση του ορίου σε ορισμένα τμήματα των αυτοκινητοδρόμων, ενώ σε άλλα να το μειώσουν, σε συνάρτηση με τις συνθήκες του δρόμου.
Οι αλλαγές στον ΚΟΚ επί θύραις.
Εν τω μεταξύ, οι νέοι οδηγοί, δηλαδή αυτοί που μόλις απέκτησαν το δίπλωμα οδήγησης (τον τελευταίο έναν χρόνο τουλάχιστον), θα αντιμετωπίσουν αυστηρότερους κανόνες.
Σε αυτούς περιλαμβάνονται η μείωση του ανώτατου ορίου ταχύτητας που μπορούν να οδηγούν και αυστηρότεροι κανονισμοί αναφορικά με την κατανάλωση αλκοόλ και άλλων ουσιών.
Για παράδειγμα, θα μπορούσε να υπάρχει ένα χαμηλότερο όριο ταχύτητας για εκείνους με το «Ν» στο πίσω παρμπρίζ και αυστηρότεροι έλεγχοι για την κατανάλωση αλκοόλ με χαμηλότερο ανώτατο επίπεδό του στο αίμα.
Τα όρια ταχύτητας Στην Ευρώπη, τα όρια ταχύτητας και οι κανονισμοί οδήγησης ποικίλλουν σε συνάρτηση με τη χώρα, αν και υπάρχουν κάποιες γενικές τάσεις και ομοιότητες μεταξύ των κρατών-μελών της Ευρωπαϊκής Ενωσης.
Στις περισσότερες χώρες της Γηραιάς Ηπείρου το όριο ταχύτητας στους αυτοκινητοδρόμους κυμαίνεται μεταξύ 120 και 130 χλμ./ώρα.
Υπάρχουν εξαιρέσεις, όπως η Γερμανία, όπου δεν υπάρχει γενικό όριο ταχύτητας στις Autobahn, αν και συνιστάται ο οδηγός να μην ξ...