H βρετανική φίρμα πραγματοποιεί τα αποκαλυπτήρια της νέας, τέταρτης κατά σειρά γενιάς της Flying Spur η οποία με 782 ίππους στην κορυφαία διαμόρφωση Speed, εγκαταλείπει το status του πολυτελούς sedan, αποκαλώντας εαυτή «τετράθυρο supercar» με δεδομένο και ότι πρόκειται για το ισχυρότερο μοντέλο με τέσσερις πόρτες που έχει παρουσιάσει ποτέ η Bentley.
Επίκεντρο της «μεταμόρφωσης» αποτελεί το πανίσχυρο plug-in υβριδικό σύστημα που οι Βρετανοί αποκαλούν «Ultra Performance Hybrid» και στην προκειμένη περίπτωση αντικαθιστά τοn απελθόντα W12 με τον συνδυασμό ενός διπλά υπερτροφοδοτούμενου V8 χωρητικότητας 4,0 λίτρων με απόδοση 600 ίππων σε συνδυασμό ηλεκτρικό μοτέρ 190 ίππων που ενσωματώνεται στο αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων το οποίο ενσωματώνεται στο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη οκτώ σχέσεων.
Το αποτέλεσμα των παραπάνω στην έκδοση Speed είναι συνδυαστική ισχύς 782 ίππων και 1.000 Nm ροπής δηλαδή, περίπου 150 ίπποι και 100 Nm ροπής περισσότερα εν συγκρίσει με την Flying Spur της εποχής του W12.
Πλην των μεγαλύτερων απόλυτων μεγεθών, η παρουσία του ηλεκτροκινητήρα διαφοροποιεί την καμπύλη της ροπής, καθιστώντας την διαθέσιμη από χαμηλότερες στροφές ενώ συμβάλλει και στην πλήρη εξάλειψη της υστέρησης του turbo.
Σε όρους επιδόσεων η Flying Spur Speed υπόσχεται επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 3,5 δευτερόλεπτα.
Παράλληλα η παρουσία μπαταρίας 25,9 kWh που συμπληρώνει το επαναφορτιζόμενο υβριδικό σύνολο εξασφαλίζει ηλεκτρική αυτονομία έως και 76 χλμ.
ενώ μειώνει θεαματικά τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα οι οποίες περιορίζονται σε 33 γρ./χλμ.
Να τονιστεί ότι η επαναφόρτιση της μπαταρίας απαιτεί δύο ώρες και 45 λεπτά ενώ η διαδικασία θα μπορούσε να πραγματοποιηθεί με ισχύ έως 11 kW.
Τις προδιαγραφές της έκδοσης Speed συμπληρώνει η de facto παρουσία συστήματος τετραδιεύθυνσης, ηλεκτρονικά ελεγχόμενου διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης και ενός νέου συστήματος ESC.
To παρών δίνουν επίσης αμορτισέρ δύο βαλβίδων τα οποία επιτρέπουν ένα ευρύτερο φάσμα διαφοροποίησης στην απόσβεση και...