Μετά το SUV Eletre, την επιβλητική Emeya και φυσικά την εκτός συναγωνισμού λόγω hypercar υπόστασης καταιγιστική Eviya, η Lotus απεφάνθη να στραφεί σε μια κατηγορία με την οποία είναι άρρηκτα συνδεδεμένη, αυτή των ελαφρών sportscars, αν και αυτή την φορά σε ηλεκτρικό μοτίβο, παρουσιάζοντας τo πρωτότυπο Theory 1 το οποίο αποτελεί προπομπό μιας αντίστοιχης έκδοσης παραγωγής.
Οι πρώτες συστάσεις αναφέρουν ως κύρια επιρροή του Theory 1 τόσο στην εμφάνιση όσο και στην τεχνολογική λογική την κλασική πια Esprit αν και στην προκειμένη περίπτωση έχουμε να κάνουμε με ένα ηλεκτρικό supercar 1.000 ίππων.
Επωφελείται από ένα δίδυμο ηλεκτρικών μοτέρ αντίστοιχης ονομαστικής ισχύος τα οποία τροφοδοτούνται από μπαταρία 70 kWh και χάρη στην λογική ελαφριάς κατασκευής του Theory 1, υπόσχονται καταιγιστικές επιδόσεις που συνοψίζονται στη δυνατότητα επιτάχυνσης από 0-100 χλμ./ώρα σε 2,5 δευτερόλεπτα.
Παράλληλα η μέγιστη ταχύτητα του concept διαμορφώνεται σε 320 χλμ./ώρα ενώ για την ιστορία, η ηλεκτρική αυτονομία του ανέρχεται στο καθ΄όλα αξιοπρεπές με δεδομένους τους παραπάνω αριθμούς, μέγεθος των 402 χλμ.
Πλην των εντυπωσιακών επιδόσεων το Theory 1, επιφυλάσσει και μια εντελώς διαφορετική και καινοτόμο προσέγγιση σε ό,τι αφορά την εμπειρία που υπόσχεται να προσφέρει το τριθέσιο εσωτερικό του σε όλους τους επιβαίνοντες.
Μαζί με το Theory 1 κάνει πρεμιέρα ένα ολιστικό σύστημα ονόματι Lotuswear το οποίο υπόσχεται να επαναπροσδιορίσει την έννοια της διάδρασης ανάμεσα σε άνθρωπο και μηχανή καθώς πρόκειται για ένα ειδικής κατασκευής, ιδιαίτερα ελαφρύ και μαλακό στην υφή, υλικό επένδυσης οποίο επιτρέπει στους επιβαίνοντες να αλληλεπιδρούν με το όχημα και να τους εξασφαλίζει την μέγιστη δυνατή άνεση αλλά και διαισθητική χρήση.
Για παράδειγμα το συγκεκριμένο υλικό που επενδύει το τιμόνι μπορεί μέσω δονήσεων να καθοδηγήσει τον οδηγό στην ιδανική γραμμή σε μια στροφή ενώ συνδυαστικά και με τα υπόλοιπα συστήματα επιτήρησης του Theory1, το βασισμένο σε AI σύστημα ελέγχου θα μπορούσε να επιλέξει το ιδανι...