Live εικόνα Αθήνας από το Αστεροσκοπείο Πεντέλης

Σχεδόν αίθριος
27.1 °C 33%
ΑΡΧΙΚΗ
pentelikonews.gr Αυτοκίνητο
Προσαρμοσμένη αναζήτηση Google
Διαβάστε τις ειδήσεις μας μέσω RSS Βρείτε μας στο Facebook Βρείτε μας στο Google Plus Ακολουθήστε μας στο Twitter Επισκεφθείτε το κανάλι μας στο YouTube

Ηλεκτροκίνηση: Γιατί ο Economist «βλέπει» ημερομηνία λήξης στη μόδα των υβριδικών αυτοκινήτων
Ημερομηνία: 19/9/2024, 06:04 - Εμφανίσεις: 157



Η αντικατάσταση των αυτοκινήτων που κινούνται με καύσιμα, με αυτά που κινούνται με μπαταρία είναι στο επίκεντρο της προσπάθειας των αυτοκινητοβιομηχανιών να ελαττώσουν τις εκπομπές άνθρακα, όμως όπως σημειώνει το Economist, ένας αυξανόμενος αριθμός πελατών επιθυμεί και τα δύο.

Οι αγοραστές που δεν μπορούν να αγοράσουν ένα πλήρως ηλεκτρικό αυτοκίνητο ή ανησυχούν για τη διαθεσιμότητα των σημείων φόρτισης, στρέφονται στα υβριδικά ηλεκτρικά οχήματα (PHEV), οι πωλήσεις των οποίων αυξάνονται ραγδαία.

Όμως η τάση για υβριδικά θα μπορούσε να αποδειχθεί σύντομη, προσθέτει.

Πέρυσι οι παγκόσμιες πωλήσεις αυτοκινήτων που λειτουργούν αποκλειστικά με μπαταρίες (BEV) ήταν υπερδιπλάσιες από εκείνες των PHEV.

Αλλά η ψαλίδα κλείνει.

Οι πωλήσεις των PHEV αυξήθηκαν κατά σχεδόν 50%, σε ετήσια βάση, τους πρώτους επτά μήνες του 2024, έναντι μόλις 8% για τα BEV, σύμφωνα με την εταιρεία Bernstein.

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες εστιάζουν στα υβριδικά Οι αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν ψυχράνει τη σε στάση τους στα BEV με το αντίθετο να συμβαίνει στα υβριδικά.

Αυτόν τον μήνα η Volvo υπέφυγε από τη δέσμευσή της να γίνει αμιγώς ηλεκτρική μέχρι το 2030.

Τώρα λέει ότι τα BEV και τα PHEV θα αντιπροσωπεύουν μαζί το 90% των πωλήσεών της μέχρι το τέλος της δεκαετίας.

Τον περασμένο μήνα η Ford ανακοίνωσε ότι εγκαταλείπει τα σχέδιά της να κατασκευάσει ένα μεγάλο πλήρως ηλεκτρικό SUV, επιλέγοντας αντ’ αυτού ένα υβριδικό μοντέλο.

Η Hyundai διπλασιάζει τη γκάμα των υβριδικών οχημάτων της από επτά σε 14 μοντέλα.

Η Volkswagen, επίσης, έχει δεσμευτεί να αυξήσει τις επενδύσεις σε υβριδικά οχήματα, καθώς επανδιερευνά τα σχέδιά της για τα BEV.

Οι καταναλωτές στρέφονται στα υβριδικά οχήματα μερικώς επειδή είναι φθηνά, σημειώνει ο Economist.

Οι μεγάλες μπαταρίες που απαιτούνται για τη λειτουργία των πλήρως ηλεκτρικών οχημάτων τα καθιστούν πολύ πιο ακριβά από τα βενζινοκίνητα αυτοκίνητα.

Αυτό αποτελεί πρόβλημα όταν πρόκειται να πωληθούν στη μαζική αγορά.

Οι περισσότεροι αγοραστές «δεν θα πληρώσουν ένα premium», λέει ο ...

Πηγή/Περισσότερα: in.gr
Μείνετε σε επαφή μαζί μας:
Κάντε like κι ακολουθήστε τη σελίδα μας στο Facebook
Στο Twitter:
Περισσότερα θέματα στην κατηγορία "Αυτοκίνητο"
Περισσότερα θέματα στην κατηγορία "Αυτοκίνητο"
ARTICLES
· White mushrooms: Properties and benefits
· Narcissistic Personality Disorder: Understanding the complexities
· Ford to Construct Europe's Largest Battery Plant in Turkey Under New Deal
· Redesigned 2023 Peugeot 508 model to be revealed on February 24th, 2023
· BMW: Premiere for updated BMW X5 M Competition and X6 M Competition
· Ford Mustang Mach-E with lithium iron phosphate (LFP) batteries
· How to fix error: Either there is no default mail client or the current mail client cannot fulfill the messaging request. Please run Microsoft Outlook and set it as the default mail client.
· Omega-3 fatty acids and their health benefits
· Samsung Galaxy S23 Ultra review
· Netflix has extended its crackdown on password sharing from Latin America to Canada, New Zealand, Portugal, and Spain
VIDEO NEWS


ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΞΕΝΑ
ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ
ΚΑΙΡΟΣ LIVE

Σχεδόν αίθριος
27.1 °C 33%
Περισσότερα >>
TV - ΟΙ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ

Περισσότερα
DOWNLOADS
- Περισσότερα >
ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΣΕΙΣΜΩΝ

Live γραφική ενημέρωση για τους σεισμούς στην Ελλάδα
DRONE VIDEOS
Drone videos από πολλές περιοχές της Ελλάδας.
Τα πιο πρόσφατα:
· Θεσσαλονίκη
· Καλαμάτα
· Λουτράκι
· Λίμνη Στράτου
· Αγρίνιο
· Τρίκαλα
· Μετέωρα
» Περισσότερα


Ειδήσεις



Ειδήσεις από το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων



Copyright 2010-2025 © pentelikonews.gr
Privacy Policy and Cookie Policy - Πολιτική απορρήτου και cookies