Live εικόνα Αθήνας από το Αστεροσκοπείο Πεντέλης

Σχεδόν αίθριος
29 °C 33%
ΑΡΧΙΚΗ
pentelikonews.gr Αυτοκίνητο
Προσαρμοσμένη αναζήτηση Google
Διαβάστε τις ειδήσεις μας μέσω RSS Βρείτε μας στο Facebook Βρείτε μας στο Google Plus Ακολουθήστε μας στο Twitter Επισκεφθείτε το κανάλι μας στο YouTube

Peugeot E-408: Η ολοκλήρωση
Ημερομηνία: 2/10/2024, 20:04 - Εμφανίσεις: 108



H γαλλική φίρμα, πιστή στην υπόσχεσή της κάνει τα αποκαλυπτήρια της ηλεκτρικής έκδοσης του 408, που προσφέρει περισσότερα σε όρους απόδοσης και αυτονομίας εν συγκρίσει με το τεχνολογικά συναφές Ε-308 καθώς οι Γάλλοι δείχνουν να εκμεταλλεύτηκαν πλήρως το μεγαλύτερο μέγεθός του.

Έτσι, αν και τα E-308 και Ε-408 έχουν ως αφετηρία την ίδια αρχιτεκτονική, το μεγαλύτερο μέγεθος του δεύτερου επέτρεψε την αξιοποίηση μιας μεγαλύτερης μπαταρίας με χωρητικότητα 58,2 kWh.

Εκτός από την μεγαλύτερη μπαταρία, έχει αξιοποιηθεί και ένα ισχυρότερο ηλεκτρικό μοτέρ με απόδοση 210 ίππους και 345 Nm ροπής, ισχύς που είναι πλήρως διαθέσιμη αποκλειστικά στο πρόγραμμα Sport καθώς στο Normal και στο Eco, είναι «μειωμένη» προς όφελος της εξοικονόμησης ενέργειας.

Ως αποτέλεσμα της μεγαλύτερης μπαταρίας το E-408 υπόσχεται αυτονομία 453 χλμ.

δηλαδή περίπου 39 χλμ.

περισσότερα από το Ε-308.

Η φόρτιση των συστοιχιών θα μπορούσε να πραγματοποιηθεί με ισχύ έως 120 kW μέγεθος κατά 20 kW συγκριτικά με το Ε-308 και το οποίο εξασφαλίζει την αναπλήρωση της ενέργειας από 20-80% σε χρόνο μισής ώρας.

Στον εξοπλισμό του ηλεκτρικού γαλλικού fastback, όπως αρέσκονται να ονομάζουν οι Γάλλοι τον συγκεκριμένο τύπο αμαξώματος, συγκαταλέγεται ως standard αντλία θερμότητας η οποία προφανώς διαδραματίζει το δικό της ρόλο στην εξοικονόμηση ενέργειας αλλά και φορτιστής 11 kW ενώ η διαδικασία φόρτισης θα μπορούσε να ελεγχθεί και μέσω του app της Peugeot για smartphone.

Προς το παρόν οι Γάλλοι δεν έχουν δώσει στη δημοσιότητα στοιχεία επιδόσεων, επιφυλασσόμενοι για την «φυσική» πρεμιέρα της νέας έκδοσης στην επικείμενη έκθεση του Παρισιού, ωστόσο τα παραπάνω, συνδυαστικά και με το μεγαλύτερο μέγεθος του Ε-408 θα πρέπει να συνεπάγονται αντίστοιχο χρόνο επιτάχυνσης με το Ε-308, δηλαδή λιγότερο από 10 δευτερόλεπτα για το «0-100».

Αυτό που δεν έχει αλλάξει εν συγκρίσει με τις μέχρι σήμερα γνωστές εκδόσεις του 408 είναι η εικόνα του τόσο η εξωτερική όσο και στα ενδότερα.

Την διαφορά, εξωτερικά, κάνουν μόνο τα διακριτικά και η απουσία απολήξεων τ...

Πηγή/Περισσότερα: in.gr
Μείνετε σε επαφή μαζί μας:
Κάντε like κι ακολουθήστε τη σελίδα μας στο Facebook
Στο Twitter:
Περισσότερα θέματα στην κατηγορία "Αυτοκίνητο"
Περισσότερα θέματα στην κατηγορία "Αυτοκίνητο"
ARTICLES
· White mushrooms: Properties and benefits
· Narcissistic Personality Disorder: Understanding the complexities
· Ford to Construct Europe's Largest Battery Plant in Turkey Under New Deal
· Redesigned 2023 Peugeot 508 model to be revealed on February 24th, 2023
· BMW: Premiere for updated BMW X5 M Competition and X6 M Competition
· Ford Mustang Mach-E with lithium iron phosphate (LFP) batteries
· How to fix error: Either there is no default mail client or the current mail client cannot fulfill the messaging request. Please run Microsoft Outlook and set it as the default mail client.
· Omega-3 fatty acids and their health benefits
· Samsung Galaxy S23 Ultra review
· Netflix has extended its crackdown on password sharing from Latin America to Canada, New Zealand, Portugal, and Spain
VIDEO NEWS


ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΞΕΝΑ
ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ
ΚΑΙΡΟΣ LIVE

Σχεδόν αίθριος
29 °C 33%
Περισσότερα >>
TV - ΟΙ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ

Περισσότερα
DOWNLOADS
- Περισσότερα >
ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΣΕΙΣΜΩΝ

Live γραφική ενημέρωση για τους σεισμούς στην Ελλάδα
DRONE VIDEOS
Drone videos από πολλές περιοχές της Ελλάδας.
Τα πιο πρόσφατα:
· Θεσσαλονίκη
· Καλαμάτα
· Λουτράκι
· Λίμνη Στράτου
· Αγρίνιο
· Τρίκαλα
· Μετέωρα
» Περισσότερα


Ειδήσεις



Ειδήσεις από το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων



Copyright 2010-2025 © pentelikonews.gr
Privacy Policy and Cookie Policy - Πολιτική απορρήτου και cookies