Live εικόνα Αθήνας από το Αστεροσκοπείο Πεντέλης

Σχεδόν αίθριος
26.2 °C 34%
ΑΡΧΙΚΗ
pentelikonews.gr Αυτοκίνητο
Προσαρμοσμένη αναζήτηση Google
Διαβάστε τις ειδήσεις μας μέσω RSS Βρείτε μας στο Facebook Βρείτε μας στο Google Plus Ακολουθήστε μας στο Twitter Επισκεφθείτε το κανάλι μας στο YouTube

Renault Embleme: Το D-Segment και η εναλλακτική του υδρογόνου
Ημερομηνία: 4/10/2024, 16:48 - Εμφανίσεις: 149



Το μέλλον κατά τη Renault είναι δεδομένα ηλεκτρικό, όπως άλλωστε αποδεικνύει η έντονη δραστηριοποίηση της εταιρείας στη συγκεκριμένη τεχνολογία αλλά και η «λίστα» από τις πρεμιέρες της καθώς μετά το Renault 5, οι Γάλλοι ετοιμάζουν την ηλεκτρική αναγέννηση του Quatrelle με την μορφή ενός compact χρηστικού και μεταρετρό αισθητικής SUV το οποίο πραγματοποιήσει την επίσημη πρώτη του ως έκδοση παραγωγής στην έκθεση του Παρισιού η οποία ανοίγει αυλαία στις 14 Οκτωβρίου.

Στο Παρίσι, οι Γάλλοι θα έχουν και άλλη μία πρεμιέρα, το ίδιο ηλεκτρική αλλά με λίγο διαφορετικό και πιο «μελλοντικό» σκεπτικό εν συγκρίσει με το αναγεννημένο Renault 4.

O λόγος για το πρωτότυπο Renault Embleme, ένα επιβλητικό shooting brake το οποίο, αφενός ανανεώνει την ψήφο εμπιστοσύνης της γαλλικής φίρμας στο D-Segment, αλλά και έχει θέσει υπό διερεύνηση την αξιοποίηση της τεχνολογίας των κυψελών καυσίμου και του υδρογόνου ως μιας εξαιρετικά αποδοτικής εναλλακτικής στην αμιγή ηλεκτροκίνηση, μια τεχνολογία με την οποία οι Γάλλοι «πειραματίζονται» αρκετά λαμβάνοντας υπόψη και το πρόσφατο Renault Master H2 E-Tech.

Στην προκειμένη περίπτωση ωστόσο έχουμε να κάνουμε με ένα καθ΄όλα «πολιτικό» όχημα με μήκος 4,80 μέτρων και βάρος μόλις 1.750 κιλών το οποίο, σύμφωνα με τη Renault εξελίχθηκε με γνώμονα τις ανάγκες των πολυμελών οικογενειών και την άνεση –τους- σε μεγάλα ταξίδια και μακρινές διαδρομές.

Ηλεκτροκίνηση και υδρογόνο για θεαματική αυτονομία  Αφετηρία για το Embleme αποτέλεσε η αρχιτεκτονική AmpR Medium, μια υπό εξέλιξη ηλεκτρική πλατφόρμα στη λογική της AmpR Small που φιλοξενεί ήδη το Renault 5 και σύντομα το R4 και στο μέλλον θα υποδεχτεί μεγάλου μεγέθους C και D Segment μοντέλα.

Για την περίσταση ωστόσο του Embleme η συγκεκριμένη ηλεκτρική αρχιτεκτονική έχει προσαρμοστεί ώστε να υποδεχτεί –και– ένα σύστημα κυψελών καυσίμου σε συνδυασμό με μια δεξαμενή υδρογόνου 2,8 κιλών.

Για την ακρίβεια, σύμφωνα με τις συστάσεις, το σκεπτικό είναι το Embleme να κινείται, σε αστικές συνθήκες με αμιγώς ηλεκτρική ενέργεια προερχό...

Πηγή/Περισσότερα: in.gr
Μείνετε σε επαφή μαζί μας:
Κάντε like κι ακολουθήστε τη σελίδα μας στο Facebook
Στο Twitter:
Περισσότερα θέματα στην κατηγορία "Αυτοκίνητο"
Περισσότερα θέματα στην κατηγορία "Αυτοκίνητο"
ARTICLES
· White mushrooms: Properties and benefits
· Narcissistic Personality Disorder: Understanding the complexities
· Ford to Construct Europe's Largest Battery Plant in Turkey Under New Deal
· Redesigned 2023 Peugeot 508 model to be revealed on February 24th, 2023
· BMW: Premiere for updated BMW X5 M Competition and X6 M Competition
· Ford Mustang Mach-E with lithium iron phosphate (LFP) batteries
· How to fix error: Either there is no default mail client or the current mail client cannot fulfill the messaging request. Please run Microsoft Outlook and set it as the default mail client.
· Omega-3 fatty acids and their health benefits
· Samsung Galaxy S23 Ultra review
· Netflix has extended its crackdown on password sharing from Latin America to Canada, New Zealand, Portugal, and Spain
VIDEO NEWS


ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΞΕΝΑ
ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ
ΚΑΙΡΟΣ LIVE

Σχεδόν αίθριος
26.2 °C 34%
Περισσότερα >>
TV - ΟΙ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ

Περισσότερα
DOWNLOADS
- Περισσότερα >
ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΣΕΙΣΜΩΝ

Live γραφική ενημέρωση για τους σεισμούς στην Ελλάδα
DRONE VIDEOS
Drone videos από πολλές περιοχές της Ελλάδας.
Τα πιο πρόσφατα:
· Θεσσαλονίκη
· Καλαμάτα
· Λουτράκι
· Λίμνη Στράτου
· Αγρίνιο
· Τρίκαλα
· Μετέωρα
» Περισσότερα


Ειδήσεις



Ειδήσεις από το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων



Copyright 2010-2025 © pentelikonews.gr
Privacy Policy and Cookie Policy - Πολιτική απορρήτου και cookies