Renault Embleme: Το D-Segment και η εναλλακτική του υδρογόνου Ημερομηνία:
4/10/2024, 16:48 - Εμφανίσεις: 149
Το μέλλον κατά τη Renault είναι δεδομένα ηλεκτρικό, όπως άλλωστε αποδεικνύει η έντονη δραστηριοποίηση της εταιρείας στη συγκεκριμένη τεχνολογία αλλά και η «λίστα» από τις πρεμιέρες της καθώς μετά το Renault 5, οι Γάλλοι ετοιμάζουν την ηλεκτρική αναγέννηση του Quatrelle με την μορφή ενός compact χρηστικού και μεταρετρό αισθητικής SUV το οποίο πραγματοποιήσει την επίσημη πρώτη του ως έκδοση παραγωγής στην έκθεση του Παρισιού η οποία ανοίγει αυλαία στις 14 Οκτωβρίου.
Στο Παρίσι, οι Γάλλοι θα έχουν και άλλη μία πρεμιέρα, το ίδιο ηλεκτρική αλλά με λίγο διαφορετικό και πιο «μελλοντικό» σκεπτικό εν συγκρίσει με το αναγεννημένο Renault 4.
O λόγος για το πρωτότυπο Renault Embleme, ένα επιβλητικό shooting brake το οποίο, αφενός ανανεώνει την ψήφο εμπιστοσύνης της γαλλικής φίρμας στο D-Segment, αλλά και έχει θέσει υπό διερεύνηση την αξιοποίηση της τεχνολογίας των κυψελών καυσίμου και του υδρογόνου ως μιας εξαιρετικά αποδοτικής εναλλακτικής στην αμιγή ηλεκτροκίνηση, μια τεχνολογία με την οποία οι Γάλλοι «πειραματίζονται» αρκετά λαμβάνοντας υπόψη και το πρόσφατο Renault Master H2 E-Tech.
Στην προκειμένη περίπτωση ωστόσο έχουμε να κάνουμε με ένα καθ΄όλα «πολιτικό» όχημα με μήκος 4,80 μέτρων και βάρος μόλις 1.750 κιλών το οποίο, σύμφωνα με τη Renault εξελίχθηκε με γνώμονα τις ανάγκες των πολυμελών οικογενειών και την άνεση –τους- σε μεγάλα ταξίδια και μακρινές διαδρομές.
Ηλεκτροκίνηση και υδρογόνο για θεαματική αυτονομία Αφετηρία για το Embleme αποτέλεσε η αρχιτεκτονική AmpR Medium, μια υπό εξέλιξη ηλεκτρική πλατφόρμα στη λογική της AmpR Small που φιλοξενεί ήδη το Renault 5 και σύντομα το R4 και στο μέλλον θα υποδεχτεί μεγάλου μεγέθους C και D Segment μοντέλα.
Για την περίσταση ωστόσο του Embleme η συγκεκριμένη ηλεκτρική αρχιτεκτονική έχει προσαρμοστεί ώστε να υποδεχτεί –και– ένα σύστημα κυψελών καυσίμου σε συνδυασμό με μια δεξαμενή υδρογόνου 2,8 κιλών.
Για την ακρίβεια, σύμφωνα με τις συστάσεις, το σκεπτικό είναι το Embleme να κινείται, σε αστικές συνθήκες με αμιγώς ηλεκτρική ενέργεια προερχό...