H βρετανική φίρμα έκανε τα αποκαλυπτήρια του κορυφαίου της μοντέλου το οποίο με ισχύ 1.275 ίππων από ένα υβριδικό σύνολο φιλοδοξεί να ανταποκριθεί στην παράδοση των F1 και P1 προσφέροντας ακόμα περισσότερα, ως το τρίτο ιστορικά μέλος της αλληλουχίας των supercars δια χειρός McLaren.
Η καταιγιστική ισχύς, απόρροια ενός υβριδικού συνόλου με επίκεντρο έναν V8, εξασφαλίζει στο W1 όπως ονομάζεται τη δυνατότητα να επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 2,7 δευτερόλεπτα, από 0-200 χλμ./ώρα σε 5,8 δευτερόλεπτα και από 0-300 χλμ./ώρα σε 12,7 δευτερόλεπτα ενώ η μέγιστη ταχύτητά του διαμορφώνεται σε 350 χλμ./ώρα με την παρέμβαση του ηλεκτρονικού περιοριστή ταχύτητας.
Τα παραπάνω μεγέθη το καθιστούν ταχύτερο από την McLaren Speedtail αλλά και από την Senna στις διαδικασίες επιτάχυνσης βάσει δοκιμών που έχουν πραγματοποιηθεί στην πίστα του Nardo στην Ιταλία.
Παράλληλα, αξίζει να σημειωθεί ότι θα μπορούσε να επιβραδύνει από τα 200-0 χλμ./ώρα μέσα σε μια απόσταση 100 μέτρων.
Το κινητήριο σύνολο του W1 συνίσταται από ένα ηλεκτρικό σύμπλεγμα που η McLaren ονομάζει «Power-dense E-Module» και το οποίο συνεισφέρει στην ισχύ με 347 ίππους ενώ επίκεντρο εξακολουθεί να αποτελεί μια νέα εκδοχή του V8 των Βρετανών που υπόσχεται περισσότερη ισχύ από κάθε «πολιτική» MacLaren (928 ίπποι).
To συγκεκριμένο μέγεθος σημαίνει επίσης την πιο καλή αναλογία ίππου/ανά λίτρο κυβισμού (234 ίπποι) αλλά και εξασφαλίζει στην W1 την βέλτιστη αναλογία ισχύος/βάρους η οποία διαμορφώνεται σε 912 ίππους/τόνο με δεδομένο το ιδιαίτερα χαμηλό βάρος του μοντέλου (1.399 κιλά) που, σημειωτέον, υπερέχει κατά 4,7 εκ.
σε μήκος (4,635 μ.) από την πρόγονό της P1.
Αν αναρωτιέστε ήδη σε ποια κατηγορία ανήκει το βρετανικό supercar, είναι αυτή των plug-in hybrid, καθώς η μπαταρία 1,4 kW φορτίζεται μέσω πρίζας αν και η McLaren σημειώνει ότι η συγκεκριμένη επιλογή έγινε με σκοπό να θα μπορούσε να επιτευχθεί η βέλτιστη κατάσταση και προετοιμασία της μπαταρίας για τη διαδικασία επαναφόρτισης.
Αν και μάλλον λίγη σημασία έχει με δεδομένη την ...