Με μια ονομασία συνδηλωτική του χαρακτήρα του, το νέο, μεσαίου μεγέθους SUV της Dacia προσγειώνεται σε μια ιδιαίτερη δημοφιλή κατηγορία με αξιώσεις διεκδικώντας το δικό του μερίδιο χάρη στο συνδυασμό αρετών που συνεπάγεται το όνομα της φίρμας.
Έχοντας δει το νεότερο Duster και το ομώνυμο πρωτότυπο που η Dacia παρουσίασε το 202, η αισθητική του Bigster δεν επιφυλάσσει ιδιαίτερες εκπλήξεις με τους σχεδιαστές να έχουν δώσει έμφαση στις λεπτομέρειες που χαρακτηρίζουν την περιπετειώδη κατηγορία (περιμετρικά πλαστικά γύρω από το αμάξωμα, οι τετραγωνισμένοι θόλοι, οι αναβατήρες και οι ποδιές μπροστά και πίσω), εξασφαλίζοντας μια σαφή off-road εικόνα.
Όπως και το Duster πολλές από τις πλαστικές επιφάνειες αποτελούνται από το υλικό Starkle αποτελούμενο έως και κατά 20% από ανακυκλωμένο πολυπροπυλένιο προς όφελος μιας συνολικής βιωσιμότητας.
Το συγκεκριμένο υλικό δεν βάφεται κάτι που συνηγορεί στην βιωσιμότητα αλλά και σε μια πιο σκληροτράχηλη εικόνα ενώ, στοιχεία όπως τα προστατευτικά πλαστικά και οι αναβατήρες έχουν υποστεί μια επεξεργασία που τα καθιστά πιο ανθεκτικά στις φθορές.
Εκείνοι που είναι εξοικειωμένοι με το Duster θα αναγνωρίσουν την αισθητική των φωτιστικών σωμάτων και της γρίλιας, ενώ το ίδιο ισχύει για το απολύτως οικείο σχεδιαστικά εσωτερικό το οποίο όμως έχει αναπροσαρμοστεί εξοπλιστικά ώστε να συμβαδίζει με τις απαιτήσεις του κοινού ενός οικογενειακού SUV αλλά και στις ούτως ή άλλως μεγαλύτερες διαστάσεις του μοντέλου με μήκος 4,57 μ.
Το Bigster επωφελείται ως standard από μια κεντρική οθόνη 10,1 ιντσών για το infotainment το οποίο ενσωματώνει Apple CarPlay και Android Auto και βασίζεται στην τελευταία εκδοχή λειτουργικού της Dacia.
Χαμηλότερα παρεπιδημούν οι φυσικοί διακόπτες για τον έλεγχο του κλιματισμού ενώ τον ρόλο του ψηφιακού πίνακα οργάνων αναλαμβάνει μια οθόνη από 7,0 έως 10,1 ιντσών, αναλόγως την έκδοση.
Σε επίπεδο χωροταξίας, η Dacia υπόσχεται την μεγαλύτερη ευρυχωρία στην κατηγορία και άνετη μετακίνηση για πέντε ενηλίκους επιβαίνοντες και...