Αντικαθιστώντας το Tiguan Allspace, το Tayron αποτελεί την νέα επταθέσια SUV πρόταση των Γερμανών που με την συγκεκριμένη επιβλητική χωροταξικά αλλά και εξοπλιστικά hi-end διαφοροποίηση φιλοδοξούν να αποσπάσουν πωλήσεις από την μεγάλη κατηγορία οικογενειακών SUV.
Ενδεικτικό είναι ότι με μήκος 4,77 μ.
το νέο Tayron είναι μεγαλύτερο από το συναφές τεχνολογικά Skoda Kodiaq αλλά και σαφώς πιο επιβλητικό από το μοντέλο που καλείται να αντικαταστήσει.
Αυτονόητα σχεδιαστικά έχει πολλά κοινά στοιχεία με το νεότερο Tiguan, αλλά οι λεπτομέρειες φροντίζουν να τον διαχωρίσουν από αυτό επισημαίνοντας, την υπεροχή του.
Επιπλέον οι σχεδιαστές της VW φρόντισαν το ίδιο να μην θυμίζει το κορυφαίο Touareg που στοχεύει σε ένα διαφορετικό κοινό έχοντας τον τίτλο του κορυφαίου SUV της VW.
To σημαντικότερο στοιχείο σε αντίστοιχου μεγέθους προτάσεις είναι φυσικά οι χώροι και το Tayron διαθέτει άφθονους.
Ο χώρος αποσκευών της επταθέσιας έκδοσης ξεκινά από τα 850 λίτρα εφόσον τα καθίσματα της τελευταίας σειράς δεν χρησιμοποιούνται και έχουν αναδιπλωθεί(εφόσον χρησιμοποιούνται ο όγκος του πορτ μπαγκάζ εξακολουθεί να φτάνει τα 345 λίτρα).
Στην πενταθέσια έκδοση ο χώρος αποσκευών ξεκινά από τα 850 λίτρα ενώ για λόγους σύγκρισης αξίζει να αναφερθεί ότι το Skoda Kodiaq προσφέρει μεταξύ 640 και 725 λίτρων όγκου ή 340 λίτρα στην επταθέσια διάταξη με την τρίτη σειρά σε χρήση.
Πλην του χώρου μοναδική είναι και η διαμόρφωση του ταμπλό του Tayron που διαθέτει μια διαφορετικής λογικής διάταξη ανάμεσα στις οθόνες των 15,0 ιντσών για το infotainment και τον ψηφιακό πίνακα οργάνων.
Χαμηλότερα στην κεντρική κονσόλα παρεπιδημεί ένας περιστροφικός επιλογέας ο οποίος λειτουργεί ως ένας αμεσότερος τρόπος ελέγχου πλήθους συστημάτων από το ηχοσύστημα ως τον εσωτερικό φωτισμό και την επιλογή των προγραμμάτων οδήγησης.
Το infotainment επωφελείται από σύστημα ChatGPT συνδυαστικά με το σύστημα φωνητικών εντολών ενώ στο βασικό εξοπλισμό συγκαταλέγονται τα Android Auto και Apple CarPlay με δυνατότητα ασύρματης σύνδεσης.