Το πολυτελές σκέλος του ομίλου Hyundaiκαταβάλει προσπάθεια να δημιουργήσει ένα ηχηρό αντίκτυπο και στην Ευρώπη δηλώνοντας το Δεκέμβριο του 2024 την πρόθεσή της να συμμετέχει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής του 2026 στην κατηγορία Hypercar με το GMR-001 αλλά και έχοντας θέσει τις βάσεις για την «απόκτηση» της δικής της φίρμας επιδόσεων Magma, παρουσιάζοντας ήδη από το περασμένο καλοκαίρι το GV60 Magma.
Στο ίδιο πλαίσιο και με αντικείμενο -και πάλι- το GV60 η Genesis παρουσίασε στο Παγκόσμιο Οικονομικό Fοrum του Davos το οποίο τα τελευταία χρόνια τιμά τακτικά με την παρουσία της, μια «αλπική» εκδοχή του μοντέλου κατασκευασμένη υπό το σκεπτικό του οχήματος διάσωσης σε χειμερινό φόντο.
Με αυτή ακριβώς τη λογική το GV60 Mountain Intervention Vehicle, όπως είναι η πλήρης ονομασία του, εφοδιάζεται με ερπύστριες με σκοπό να «αντεπεξέλθει σε αποστολές εντοπισμού και διάσωσης σε αφιλόξενα εδάφη και με άσχημες καιρικές συνθήκες».googletag.cmd.push(function() { googletag.display("300x250_m1"); }); Για την φιλοξενία των ερπυστριών έχουν ανασχεδιαστεί πλήρως οι θόλοι που κατασκευάζονται από ανθρακόνημα και έχουν εκταθεί για την ελαχιστοποίηση των φθορών στο αμάξωμα.
Για τον ίδιο σκοπό έχουν προστεθεί μεταλλικές ποδιές μπροστά και πίσω καθώς και επιπλέον φωτιστικά σώματα στην οροφή.
Στη λογική της αναβάθμισης έχουν ανασχεδιαστεί το ίδιο και τα καθίσματα ενώ το Genesis MIV διαθέτει ενσωματωμένα συστήματα επικοινωνίας έκτακτης ανάγκης, προμήθειες έκτακτης ανάγκης και πρώτων βοηθειών ενώ οι ράγες οροφής μπορούν να φιλοξενήσουν επιπλέον φορτίο ανάλογα τις ανάγκες.googletag.cmd.push(function() { googletag.display("300x250_middle_2"); }); Και παρόλο που ένα αμιγώς ηλεκτροκίνητο όχημα θα μπορούσε να μην δείχνει η προφανής επιλογή για όχημα διάσωσης, η αμεσότητα στην απόδοση της ροπής στα ηλεκτροκίνητα θα μπορούσε να αποδειχθεί ιδιαίτερα χρήσιμη σε αφιλόξενα και δυσπρόσιτα εδάφη, συμβάλλοντας καθοριστικά για να διαφύγει κανείς από μια δυσμενή συνθήκη.
Επιπλέον χάρη στο V2L σύστημα του Genesis GV60 M...