Gen Z και millennials: Bye-bye δουλειά - Αναζητούν ένα πιο ικανοποιητικό εργασιακό μέλλον Ημερομηνία:
31/5/2025, 13:20 - Εμφανίσεις: 21
Μεγάλο ποσοστό των εργαζομένων της Gen Z και των millennials σχεδιάζουν να παραιτηθούν από τη δουλειά τους μέσα στους επόμενους 12 μήνες, σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποιήθηκε.
Όπως τονίζει η μελέτη, το ποσοστό φτάνει σχεδόν το ένα τέταρτο των γενεών αυτών, ενώ στόχος είναι η ενασχόληση με την επιχειρηματικότητα.
Η έρευνα της SideHustles.com διαπίστωσε ότι οι νέοι εργαζόμενοι ψάχνουν περισσότερη αυτονομία και νόημα στην εργασία τους, πυροδοτώντας μια σημαντική αλλαγή στις προτεραιότητες των γενεών στο εργατικό δυναμικό.googletag.cmd.push(function() { googletag.display("300x250_m1"); }); Τι πυροδοτεί η απόφαση των Gen Z και millennials Αυτή η στροφή των γενεών προς την επιχειρηματικότητα θα μπορούσε να αναδιαμορφώσει την αγορά εργασίας σε πολλές χώρες, ανατρέποντας το παραδοσιακό ωράριο 9 με 5 και επηρεάζοντας τα πάντα, από την ανάπτυξη δεξιοτήτων έως τη δυναμική μεταξύ εργοδοτών και εργαζομένων, τονίζει άρθρο του Newsweek.
Το SideHustles.com δήλωσε ότι το 79% των Αμερικανών εργαζομένων ενδιαφέρονται να εγκαταλείψουν τη δουλειά τους για να ξεκινήσουν τη δική τους επιχείρηση, με την Gen Z και τους millennials να έχουν την πρωτιά.
Το 46% της Gen Z δήλωσε ότι αναζητά περισσότερο σκοπό ή αυτονομία.googletag.cmd.push(function() { googletag.display("300x250_m2"); }); Τα στοιχεία από την έρευνα του Απριλίου 2025 έδειξαν ότι το 13% της Gen Z και το 11% των millennials σχεδίαζαν να εγκαταλείψουν τη δουλειά τους μέσα στον επόμενο χρόνο, ποσοστά υψηλότερα από εκείνα των baby boomers και της Gen X.googletag.cmd.push(function() { googletag.display("300x250_middle_2"); }); Περισσότεροι από τους μισούς ερωτηθέντες της Gen Z ανέφεραν την αναζήτηση υψηλότερου εισοδήματος ως κύριο κίνητρο για την αποχώρηση από την εταιρική εργασία, σε σύγκριση με το 49% των millennials και το 45% των ερωτηθέντων της Gen X.
Επιπλέον, το 46% της Gen Z δήλωσε ότι αναζητά περισσότερο σκοπό ή αυτονομία, ξεπερνώντας τόσο τη Gen X (43%) όσο και τους millennials (35%).