Shein: Στο μικροσκόπιο για παραπλανητικές και πιεστικές τακτικές - «Επιζήμιες συνέπειες για τους καταναλωτές» Ημερομηνία:
6/6/2025, 22:44 - Εμφανίσεις: 20
Επιτηρητές καταναλωτικών συμπεριφορών από 21 χώρες κατέθεσαν επίσημη καταγγελία στις αρχές της ΕΕ αναφορικά με τις φερόμενες «σκοτεινές» πρακτικές της κινεζικής εταιρείας ρούχων Shein.
Μάλιστα, μεταξύ των όσων ανέφεραν συγκαταλέγεται και η πρόκληση «ντροπής» στους πελάτες με σκοπό να αγοράσουν περισσότερα από όσα μπορούν να αντέξουν οικονομικά.
Οι «σκοτεινές» μέθοδοι της Shein Η Ευρωπαϊκή Οργάνωση Καταναλωτών (BEUC) υπέβαλε φάκελο 29 σελίδων στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή, αναφέροντας πολλαπλά παραδείγματα «σκοτεινών πρακτικών» ή παραπλανητικών τεχνικών που αποσκοπούν στην ενθάρρυνση αγορών.googletag.cmd.push(function() { googletag.display("300x250_m1"); }); Περιλαμβάνουν υποτιθέμενους ψεύτικους χρονομετρητές αντίστροφης μέτρησης, μηνύματα χαμηλού αποθέματος, πρακτικές πίεσης, δημιουργία φόβου ότι θα χάσετε κάτι, ή αναγκαστική εγγραφή στον ιστότοπο ή την εφαρμογή, τονίζει άρθρο του Guardian.
Η BEUC λέει ότι η Shein χρησιμοποιεί επίσης αυτό που είναι γνωστό ως «confirm shaming», το οποίο κάνει τον καταναλωτή να αισθάνεται άσχημα αν παραλείψει να αγοράσει ένα προϊόν.
Η Shein αντεπιτέθηκε στην BEUC, ισχυριζόμενη ότι η ομάδα προστασίας των καταναλωτών δεν ήταν πρόθυμη να συναντηθεί με την εταιρεία για να συζητήσουν τα θέματα.googletag.cmd.push(function() { googletag.display("300x250_m2"); }); «Αυτή η απροθυμία να συμμετάσχει είναι εξαιρετικά απογοητευτική, ιδίως υπό το πρίσμα της αυξανόμενης δημοτικότητας της Shein μεταξύ των Ευρωπαίων καταναλωτών», δήλωσε.
Στο πλαίσιο της επίσημης καταγγελίας της, η ομάδα προστασίας των καταναλωτών θέλει η ΕΕ να αναγκάσει τη Shein να αποκαλύψει τα δεδομένα πίσω από τους ισχυρισμούς που χρησιμοποιεί στο μάρκετινγκ της, όπως «τα αποθέματα είναι χαμηλά» και τα χρονόμετρα αντίστροφης μέτρησης για τη λήξη των πωλήσεων.googletag.cmd.push(function() { googletag.display("300x250_middle_2"); }); Η BEUC κατηγορεί τη Shein για «αθέμιτες εμπορικές πρακτικές» που, όπως υποστηρίζει, «οδηγούν σε σοβαρές επιζήμιες συνέπειες για τους καταναλωτές και την κ...