Μήπως η Gen Z δεν είναι τόσο «ξενέρωτη» με το αλκοόλ όσο μας έχουν κάνει να πιστεύουμε Ημερομηνία:
23/6/2025, 22:24 - Εμφανίσεις: 8
Μπορείτε να μάθετε πολλά για μια γενιά από το περιεχόμενο του ψυγείου της: σήμερα, ο πάγκος για το μπάρμπεκιου είναι πιθανό να είναι γεμάτος με Hard Seltzer, μη αλκοολούχες μπύρες και φωσφορίζοντα BuzzBallz – ένα από τα αγαπημένα ποτά της Gen Z.
Σύμφωνα με τον Guardian, πριν από δύο δεκαετίες, ήταν τα WKD, τα Bacardi Breezers και τα Smirnoff Ice.
Και ενώ η νοσταλγία θα μπορούσε να έφερε πίσω μερικά αλκοολούχα ποτά, η νέα γενιά των έτοιμων προς κατανάλωση (RTD) ποτών έχει αισθητά διαφορετική εμφάνιση και γεύση.googletag.cmd.push(function() { googletag.display("300x250_m1"); }); Δεν έχουν αλλάξει μόνο τα ποτά, αλλά και οι συνήθειες κατανάλωσης, μερικώς λόγω των πιο υγιεινιστών καταναλωτών και της ζήτησης για ποικιλία, σύμφωνα με τον Marten Lodewijks, πρόεδρο της εταιρείας ανάλυσης της αγοράς ποτών IWSR US.
«Πριν από μια δεκαετία, τα σκληρά ανθρακούχα ποτά, με λιγότερη ζάχαρη και χαμηλότερη περιεκτικότητα σε αλκοόλ, προσέλκυαν έναν νέο καταναλωτή που έψαχνε πιο υγιεινές επιλογές και δεν ήθελε τόσο γλυκιά γεύση.
Πάντως, οι λιγότερες θερμίδες σήμαιναν και λιγότερη γεύση και, όπως συμβαίνει με κάθε τάση, σύντομα εμφανίστηκε μια αντίθετη τάση», είπε.googletag.cmd.push(function() { googletag.display("300x250_m2"); }); Οι εταιρείες ανταποκρίθηκαν με «πολύ ευρύτερη γκάμα αλκοολικού βαθμού, γεύσεων, επιπέδων γλυκύτητας και ακόμα και ανθρακικού».
Μία μπάλα γεμάτη αλκοόλ Η BuzzBallz, που ιδρύθηκε από έναν δάσκαλο και είναι εμπνευσμένο από μια χιονόμπαλα, είναι μία από τις νεότερες εταιρείες που εκμεταλλεύονται αυτή την αλλαγή.googletag.cmd.push(function() { googletag.display("300x250_middle_2"); }); Cheers 👏 We are thankful for YOU! pic.twitter.com/8PcVzAvA8a — BUZZBALLZ (@BUZZBALLZ) November 23, 2023 Οι αμέσως αναγνωρίσιμες σφαίρες σε μέγεθος παλάμης «αναρριχήθηκαν στην 18η θέση των RTD σε όγκο στο Ηνωμένο Βασίλειο», δήλωσε η Jess Scheerhorn, αντιπρόεδρος της BuzzBallz, στο περιοδικό Drinks Business, επικαλούμενη στοιχεία της Circana, της αμερικανικής ομάδας έρευνας αγοράς.