Η Delta Air Lines επαναφέρει την «αξιοπρέπεια» στο αεροπορικό ταξίδι Ημερομηνία:
Σήμερα 15/7/2025, 01:32 - Εμφανίσεις: 21
Επί δεκαετίες ολόκληρες οι αεροπορικές εταιρείες ανταγωνίζονταν στη φτήνεια των ναύλων και, μοιραία, και των μεταφορικών υπηρεσιών που προσέφεραν.
Όσο μείωναν τις τιμές των εισιτηρίων τόσο συρρίκνωναν και το χώρο για τα πόδια των επιβατών, τόσο περιόριζαν το μέγεθος και το βάρος των αποσκευών που θα μπορούσε να μεταφέρει κανείς δίχως επιβάρυνση – τα γεύματα και άλλες παροχές εστίασης εν πτήσει είναι εκ του περισσού, αφού το αεροσκάφος είναι μεταφορικό μέσο και δεν θα πεθάνει κάποιος αν δεν φάει ή ακόμα κι αν δεν πιει νερό για 2-3 ή και για 5 ώρες.
Η κατάσταση έφθασε στα άκρα, καθώς στα αεροπορικά καθίσματα έφθασαν να βολεύουν με δυσκολία τα πόδια όσων είχαν με ύψος άνω του 1,70μ.
Οι εταιρείες προσπαθούσαν να σαρδελοποιήσουν όσους περισσότερους επιβάτες μπορούσαν μέσα στην ιπτάμενη κονσέρβα – ή στο «σωλήνα», όπως συνηθίζουν να λένε στην αργκό τα αεροπλάνα οι ιπτάμενοι.
Όσο για τις αποσκευές, πολλοί επιβάτες διαπιστώνουν τους τελευταίους μήνες ότι θα πρέπει να πληρώσουν επιπλέον για να μεταφέρουν και το laptop τους ή μια μικρή γυναικεία τσάντα χειρός πέρα από ένα υποτυπώδες, μικροσκοπικό σακίδιο πλάτης.
«Premium» τα αυτονόητα Το διαβόητο «σύνδρομο της οικονομικής θέσης» που σε κάποιους ευάλωτους επιβάτες στοίχιζε και θρομβώσεις από το αφόρητο στρίμωγμα και την ακινησία, έφθασε στο απροχώρητο.
Έγινε έτσι πρακτικά ανέφικτο να ταξιδέψει κάποιος με αεροσκάφος πληρώνοντας μόνο 20 ή 30 ευρώ (ή και 1 ευρώ στο εξωτερικό).googletag.cmd.push(function() { googletag.display("300x250_m1"); }); Η Delta Air Lines, η οποία πριν από 10 και πλέον χρόνια «πρώτη λανσάρισε στις ΗΠΑ τους οικονομικούς ναύλους βάσης», όπως γράφει η Λέσλι Τζόζεφινς στο CNBC, στρέφει πλέον την προσοχή της στη δημιουργία αξιοπρεπών αεροπορικών θέσεων, δηλαδή με επαρκή χώρο για τα πόδια των επιβατών.
Τις ονομάζει βέβαια «premium» θέσεις, διότι το αυτονόητο έφθασε να θεωρείται «προνόμιο».
Εν πάση περιπτώσει, η μεταστροφή αυτή συμβαίνει επειδή η ζήτηση για τα αυτονόητα άρχισε να αυξάνεται.