Πέφτει πέφτει το επίπεδο της διαιτησίας Ημερομηνία:
Σήμερα 9/8/2025, 17:12 - Εμφανίσεις: 11
Είναι δυνατόν η ΚΕΔ να μην λαμβάνει υπόψη τις γραπτές εξετάσεις των διαιτητών στα σεμινάρια της Super League και της Super League 2 όταν οι ερωτήσεις αφορούσαν στους κανονισμούς; Κι όμως γίνεται! Η ΚΕΔ πήρε αυτή την απόφαση, να βάλει τις γραπτές εξετάσεις κάτω από το χαλί, επειδή οι επιδόσεις των διαιτητών δεν ήταν οι αναμενόμενες.
Λέγεται ότι η πλειοψηφία των ρέφερι και των βοηθών έκανε πάνω από πέντε λάθη στις 20 ερωτήσεις, αριθμός που λογίζεται ως επιτρεπτό όριο.
Θα είχε ενδιαφέρον αν η ΚΕΔ ανακοίνωνε τι έχει συμβεί επειδή τα μηνύματα, μέσω του ρεπορτάζ, είναι ανησυχητικά.
Το επίπεδο των διαιτητών πέφτει πέφτει…googletag.cmd.push(function() { googletag.display("300x250_m1"); }); Μήπως πρέπει να υπάρχει λόγος ανησυχίας; Αυτό το φαινόμενο, με κακές επιδόσεις στις γραπτές εξετάσεις, δεν ξεκίνησε επί Λανουά.
Εγινε και στα προπερσινά σεμινάρια διαιτησίας της Super League 2, όπου είχαν κοπεί οι περισσότεροι από τους μισούς.
Τότε (επί Μπένετ, Μάνταλου) είχαν γράψει την επόμενη μέρα και – ώ του θαύματος! – πέρασαν όλοι.
Φέτος, δεν τους είπαν αν και πότε θα περάσουν ξανά από γραπτές εξετάσεις.
Μπορεί ο αρχιδιαιτητής Στεφάν Λανουά να μην έκανε θόρυβο, να μην έβαλε τις φωνές, όμως δεν θα το αφήσει να περάσει έτσι.
Κάτι ανάλογο είχε γίνει και με αφορμή το «ναυάγιο» στα χειμερινά (περσινά) αγωνιστικά τεστ, όπου κόπηκαν οι μισοί, και ο πρόεδρος της ΚΕΔ για την επερχόμενη αγωνιστική περίοδο αύξησε τα σεμινάρια από δυο σε τέσσερα (άρα αυξήθηκαν και οι αγωνιστικές δοκιμασίες).
Ακόμα, οι προπονήσεις αποθηκεύονται και οι 25 το μήνα είναι υποχρεωτικές.
Άλλωστε, με την πλατφόρμα ref-house οι γραπτές εξετάσεις μπορούν να γίνουν ανά πάσα στιγμή.
Όμως, είναι σίγουρο ότι η ΚΕΔ δεν θα λάβει υπόψιν τις επιδόσεις ενόψει των ορισμών;googletag.cmd.push(function() { googletag.display("300x250_middle_2"); });googletag.cmd.push(function() { googletag.display("300x250_m2"); }); Επί της ευκαιρίας να αναφέρουμε ότι, με ευθύνη της ΚΕΔ, σε κάθε σεμινάριο οι γραπτές εξετάσεις (με ερωτήσεις πολλαπλών απ...