Τηγανητό κοτόπουλο πάνω απ' όλα - Η στροφή Domino's, Taco Bell, McDonald's Ημερομηνία:
15/11/2025, 20:36 - Εμφανίσεις: 24
Από τη μια η ακρίβεια στο βοδινό κρέας και από την άλλη ο κορεσμός σε άλλα είδη fast food όπως η πίτσα, έχει οδηγήσει μεγάλους παίκτες της παγκόσμιας αγοράς, όπως οι Domino’s, Taco Bell και McDonald’s να ενσωματώσουν το κοτόπουλο στα μενού τους, δίνοντας στην τηγανητή μορφή του πρωταγωνιστικό ρόλο.
Κάτι που επιβεβαίωσε και ο διευθύνων σύμβουλος της Domino’s UK, Άντριου Ρένι, ο οποίος τονίζει πως «το μέλλον του μεγαλύτερου παρόχου delivery πίτσας της χώρας είναι στο τηγανητό κοτόπουλο».
Η στρατηγική επιλογή της Domino’s Αν και αλυσίδα πίτσας, έχει επεκτείνει την υπο-μάρκα Chick ‘N’ Dip σε περίπου 200 από τα 1.400 καταστήματά της σε όλο το Ηνωμένο Βασίλειο και την Ιρλανδία.
Επιδιώκει να αξιοποιήσει την φαινομενικά ακόρεστη όρεξη της Βρετανίας για τηγανητό κοτόπουλο, με το συγκεκριμένο μενού να περιλαμβάνει τρία φιλέτα κοτόπουλου για 4,50 λίρες και οκτώ «κομμάτια χωρίς κόκαλα» ή φτερούγες κοτόπουλου για 7,50 λίρες.googletag.cmd.push(function() { googletag.display("300x250_m1"); }); Ο Άντριου Ρένι, ο οποίος ανέλαβε τη θέση του διευθύνοντος συμβούλου της Domino’s UK το 2023, δήλωσε στους Financial Times πως δεν έχει απομείνει «τεράστια ανάπτυξη» στην αγορά πίτσας της χώρας.
«Αναγνωρίζουμε ότι η διατροφή των ανθρώπων αλλάζει ελαφρώς», είπε.
«Παγκοσμίως, το κοτόπουλο είναι η πρωτεΐνη με την ταχύτερη ανάπτυξη .
Έτσι, η κυκλοφορία μιας σειράς με κοτόπουλο ήταν για εμάς λογική».
document.addEventListener("DOMContentLoaded", function () {lazym2();}); Η Domino’s, η οποία άνοιξε το πρώτο της υποκατάστημα στο Ηνωμένο Βασίλειο στο Λούτον το 1985, υποφέρει από μια ευρύτερη επιβράδυνση στη ζήτηση για πίτσα.
Οι συνολικές παραγγελίες της εταιρείας μειώθηκαν κατά 1,5% στο τρίμηνο έως τον Σεπτέμβριο.
Πάντως, η αγορά τηγανητού κοτόπουλου στο Ηνωμένο Βασίλειο επεκτείνεται με ταχύ ρυθμό, με καθιερωμένες μάρκες όπως η KFC και νεότερες εταιρείες, όπως οι Popeyes και Wingstop, να αναφέρουν υγιή ανάπτυξη.
Η Domino’s ελπίζει ότι αναπτύσσοντας τη δική της γκάμα, θα μπορούσε να κερδίσει έδαφος στην α...