A.I. Βασίλης; Η τεχνητή νοημοσύνη αλλάζει τα χριστουγεννιάτικα δώρα, καθώς οι αγοραστές στρέφονται στα chatbots Ημερομηνία:
Σήμερα 10/12/2025, 06:12 - Εμφανίσεις: 18
Η διεθνής οικονομία είναι στο κατώφλι μιας νέας εποχής, καθώς η τεχνητή νοημοσύνη (AI) επηρεάζει ολοένα και περισσότερο την εμπειρία των εορταστικών αγορών.
Εργαλεία όπως το Copilot, το ChatGPT της OpenAI και το Gemini της Google γίνονται καθημερινά πιο δημοφιλή, προσφέροντας στους καταναλωτές νέους τρόπους εύρεσης δώρων, σύγκρισης τιμών και εντοπισμού προσφορών.
Το αποτέλεσμα είναι μια εντελώς διαφορετική δυναμική τόσο για όσους ψάχνουν ευκαιρίες και καλές τιμές όσο και για τους ίδιους τους λιανοπωλητές.googletag.cmd.push(function() { googletag.display("300x250_m1"); }); Η AI στο κέντρο της εορταστικής περιόδου Ο John Harmon, ανώτερος αναλυτής τεχνολογίας στη Coresight Research, υπογραμμίζει ότι η φετινή σεζόν αποτελεί την πρώτη περίοδο διακοπών όπου η τεχνητή νοημοσύνη διαδραματίζει κεντρικό ρόλο.
Παρότι τα άμεσα στοιχεία δαπανών που σχετίζονται με την AI παραμένουν περιορισμένα, οι προβλέψεις είναι εντυπωσιακές: σύμφωνα με τη Salesforce, η τεχνητή νοημοσύνη πρόκειται να οδηγήσει το 21% των παγκόσμιων παραγγελιών των διακοπών, φτάνοντας τις πωλήσεις στα 263 δισεκατομμύρια δολάρια.
Η αποδοχή της τεχνητής νοημοσύνης από τους καταναλωτές αυξάνεται με ταχύτητα.document.addEventListener("DOMContentLoaded", function () {lazym2();}); Πάνω από τους μισούς Αμερικανούς δηλώνουν ότι είναι πιθανό ή βέβαιο πως θα χρησιμοποιήσουν τέτοιου είδους εργαλεία για τις αγορές τους.
Στο Ηνωμένο Βασίλειο και την Ιρλανδία, έρευνα της CI&T αποκάλυψε ότι το 61% των καταναλωτών έχει ήδη χρησιμοποιήσει AI, κυρίως για αναζήτηση προϊόντων και εντοπισμό προσφορών.googletag.cmd.push(function() { googletag.display("300x250_middle_2"); }); Πάντως, δύο στους τρεις δεν μπορούν ακόμα να ανακαλέσουν κάποια πραγματικά εντυπωσιακή εμπειρία αγορών βασισμένη στην τεχνητή νοημοσύνη.
Featured on Forbes Councils 🖋 Read our latest article on Forbes Council by Jade Bartholomew, exploring how ChatGPT’s new Instant Checkout feature is set to reshape ecommerce.https://t.co/ZtfTb8mv9U Users can now move from...