Με δεδομένο ότι, μέχρι τώρα, οι μακροσκελείς διαπραγματεύσεις ανάμεσα σε κινέζους και ευρωπαίους αξιωματούχους που είχαν αρχίσει το Νοέμβριο του 2024 δεν έχουν σημειώσει κάποια πρόοδο ή κατάληξη εν συγκρίσει με εναλλακτική στους δασμούς των EV που κατασκευάζονται στην Κίνα και προορίζονται για τη γηραιά ήπειρο (ίσχυσαν πρώτη φορά –προσωρινά– τον Ιούλιο του 2024 και –οριστικά–τον Οκτώβριο της περασμένης χρονιάς), η Cupra θυγατρική της Seat, δια στόματος του επικεφαλής της, Wayne Griffiths, προειδοποιεί ότι θα αναγκαστούν να μειώσουν την ευρωπαϊκή παραγωγή τους, απολύοντας 1.500 εργαζόμενους αν η ΕΕ, δεν προχωρήσει ως τον προσεχή Μάρτιο, σε αναθεώρηση των δασμών για το κινεζικής παραγωγής Cupra Tavascan. Εν είδει υπενθύμισης, οι δασμοί αρχίζουν από το 7,8% (Tesla) και φτάνουν έως το 35,3% (SAIC) και συναποτιμώνται επιπλέον του 10% που ίσχυε ανέκαθεν για κινεζικά προϊόντα με προορισμό την Ευρώπη. Στην περίπτωση της Seat/Cupra και του Tavascan που κατασκευάζεται στο εργοστάσιο που κρατά το VW Group στο Anhui της Κίνας οι νέοι δασμοί διαμορφώνονται σε 20,7%, συν 10% οι ανέκαθεν υφιστά
Διαβάστε περισσότερα |