Στους δρόμους βγήκαν, για άλλη μία φορά, οι αγρότες σε αρκετές περιοχές της χώρας, που εκδηλώνουν διαμαρτυρία για το αυξημένο κόστος παραγωγής, ενώ ζητούν και την πληρωμή από χρέη και επιδοτήσεις που, σύμφωνα με τα όσα λένε, έχει καθυστερήσει. Όπως προκύπτει από το thesspost, oι αγρότες από τα Μάλγαρα, τα Κύμινα, τη Χαλάστρα και άλλα χωριά της δυτικής Θεσσαλονίκης συγκεντρώθηκαν με τα τρακτέρ τους σήμερα στις 11 το πρωί στην πλατεία Μαλγάρων, ενώ αργότερα μετακινήθηκαν προς τον κόμβο των Μαλγάρων, με σκοπό να κλείσουν συμβολικά ένα ρεύμα της Εθνικής Οδού.googletag.cmd.push(function() { googletag.display("300x250_m1"); });googletag.cmd.push(function() {googletag.display("300x250_middle_1")}) Η Αστυνομία, όμως, παρέταξε κλούβα των ΜΑΤ κάθετα στον δρόμο, δημιουργώντας φράγμα και εμποδίζοντας τα τρακτέρ να βγουν πάνω στο οδόστρωμα της Εθνικής Οδού. Ο πρόεδρος του Αγροτικού Συλλόγου Κυμίνων Μαλγάρων και ορυζοπαραγωγός, Κώστας Σέφης, μετέφερε την αγωνία των αγροτών της περιοχής, μιλώντας στο thesspost: «Είμαστε σε λίγο χειρότερη κατάσταση από αυτήν που ήμασταν τον χειμώνα. Βγαίνουμε σήμε
Διαβάστε περισσότερα |