ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ
|
Πώς τα social media γέννησαν μια γενιά εφήβων κοριτσιών με κρέμες αντιγύρανσης
24/12/2024, 21:32
|
Τα στοιχεία που παρουσιάζει το Sky News δείχνουν ότι μέσα σε δύο χρόνια κατεγράφη αύξηση 21% στις ηλικίες 11 έως 16 χρόνων που χρησιμοποιούν ενυδατικές κρέμες κατά της γήρανσης και αύξηση 150% στα προϊόντα λεύκανσης δοντιών, γεγονός που αποδίδεται σε μεγάλο βαθμό στα social media. Αλλά οι δερματολόγοι προειδοποιούν ότι ορισμένα προϊόντα μπορεί όχι μόνο να μην έχουν αποτέλεσμα, αλλά ακόμα και να βλάψουν αυτά τα κορίτσια. 13χρονα με ρουτίνα ομορφιάς Ένα νεαρό κορίτσι εμφανίζεται στην κάμερα.googletag.cmd.push(function() { googletag.display("300x250_m1"); }); @laylaelenik Birthday girllll #teenager #birthdaygirl #birthday #birthdaygrwm #grwm #getreadywithme @Paula’s Choice UK ♬ original sound – 𝓛𝓪𝔂𝓵𝓪 𝓔𝓵𝓮𝓷𝓲 «Είναι τα δέκατα τρίτα γενέθλιά μου!» τραγουδάει, «είναι η αγαπημένη μου μέρα του χρόνου!». Για τα επόμενα δύο λεπτά, παρακολουθούμε να βάζει μια σειρά από κρέμες και τονωτικά σε όλο της το πρόσωπο.googletag.cmd.push(function() { googletag.display("300x250_m2"); }); googletag.cmd.push(function() { googletag.display("300x250_m2"); }); «Είναι απλά ωραίο. Μπορώ να ξεκινήσω τα πρωινά μο
Διαβάστε περισσότερα |
|
|
|