Levi Strauss: Στρατηγική μείωσης προϊόντων για μείωση κόστους λόγω δασμών Ημερομηνία:
Σήμερα 12/7/2025, 19:12 - Εμφανίσεις: 7
Σε μια εποχή που οι καταναλωτές μετρούν και το τελευταίο ευρώ, οι εταιρείες καλούνται να επαναπροσδιορίσουν την έννοια της αφθονίας στα ράφια τους.
Η εταιρεία Levi Strauss, σύμβολο του denim και της αμερικανικής μόδας, στρέφεται σε μια λιτή αλλά στοχευμένη γκάμα προϊόντων, όχι απλώς για να αντέξει τις πιέσεις των δασμών, αλλά για να διατηρήσει το προβάδισμα στην παγκόσμια αγορά.
Η στρατηγική της Levi Strauss για λιγότερα προϊόντα Η Levi Strauss, η ιστορική εταιρεία που έχει συνδέσει το όνομά της με τα jeans, ανακοίνωσε πως για την επόμενη εορταστική περίοδο θα μειώσει τις επιλογές προϊόντων που θα διαθέσει στην αγορά.googletag.cmd.push(function() { googletag.display("300x250_m1"); }); Σκοπός της είναι να περιορίσει τον αντίκτυπο από τους υψηλούς δασμούς που επιβάλλονται σε προϊόντα που εισάγονται από χώρες όπως η Κίνα, το Βιετνάμ και η Καμπότζη, εξηγεί το Reuters σε ρεπορτάζ του.
Όπως λέει ο οικονομικός διευθυντής της Levi Strauss, Harmit Singh, η στρατηγική αυτή περιλαμβάνει «ξεκαθάρισμα» της συλλογής και απόσυρση προϊόντων ή χρωμάτων που δεν καταγράφουν καλές πωλήσεις.
Στρατηγική «ξεκαθαρίσματος» της συλλογής και απόσυρση προϊόντων ή χρωμάτων που δεν καταγράφουν καλές πωλήσειςgoogletag.cmd.push(function() { googletag.display("300x250_m2"); }); Με τον τρόπο αυτό, η εταιρεία μειώνει την ανάγκη για μεγάλες εκπτώσεις με σκοπό να διαθέσει αποθέματα, διατηρώντας έτσι τα περιθώρια κέρδους σε ικανοποιητικά επίπεδα.
Η προσέγγιση της Levi Strauss δεν είναι μοναδική.
Τι έκαναν Nike και Hasbro Αντιμέτωπες με παρόμοιες προκλήσεις, μεγάλες εταιρείες όπως η Nike και η Hasbro έχουν επιλέξει επίσης να επικεντρωθούν σε λιγότερα αλλά πιο δυνατά προϊόντα, εφαρμόζοντας το μοντέλο «fewer, bigger, bolder».
Ο στόχος είναι να διατηρούνται οι συλλογές ευέλικτες και ταυτόχρονα να περιορίζονται τα κόστη παραγωγής και διακίνησης.googletag.cmd.push(function() { googletag.display("300x250_middle_2"); }); Η Levi Strauss ποντάρει ιδιαίτερα στη δημιουργία «κοινής συλλογής» για διαφορετικές αγορές...