Έτοιμα γεύματα: Από το ψυγείο ή την κατάψυξη στο πιάτο μας Ημερομηνία:
Σήμερα 21/10/2025, 06:36 - Εμφανίσεις: 9
Από το ψυγείο, την κατάψυξη ή το ράφι του σουπερμάρκετ, στην κατσαρόλα, τον φούρνο, το airfryer, τα μικροκύματα ή το πιάτο περνούν σχεδόν 2-3 στα 10 γεύματα που καταναλώνουν σήμερα οι Ελληνες.
Ετοιμα ή προμαγειρεμένα, φρέσκα ή κατεψυγμένα, κερδίζουν κάθε χρόνο όλο και περισσότερο τις προτιμήσεις των καταναλωτών, που εγκαταλείπουν, όπως φαίνεται, το μαγείρεμα για να γευτούν ένα έτοιμο γεύμα αγορασμένο από το σουπερμάρκετ.
Την τάση αυτή, η οποία κερδίζει συνεχώς περισσότερους καταναλωτές, έχουν εντοπίσει και οι βιομηχανίες τροφίμων, οι οποίες η μία έπειτα από την άλλη επεκτείνονται σε αυτή την αγορά δημιουργώντας νέα προϊόντα – φρέσκα ή κατεψυγμένα – που καλύπτουν κάθε γευστική απαίτηση.
500 εκατ.
ευρώ τζίρος Οι έντονοι ρυθμοί ζωής, κυρίως στις μεγαλουπόλεις, η μείωση του ελεύθερου χρόνου, η αύξηση του αριθμού των μονομελών νοικοκυριών, ο «μαγειρικός αναλφαβητισμός» των νεότερων ηλικιών, αλλά και η τάση για περιορισμό των τροφίμων που απορρίπτουν τα νοικοκυριά είναι οι σημαντικότεροι παράγοντες – σύμφωνα με τους ανθρώπους της αγοράς – που έβαλαν τα έτοιμα γεύματα στο καθημερινό τραπέζι των Ελλήνων, δημιουργώντας έναν τζίρο άνω των 500 εκατ.
ευρώ, ο οποίος συνεχώς αυξάνεται.googletag.cmd.push(function() { googletag.display("300x250_m1"); }); Ο καταναλωτής πλέον αναζητεί πρακτικές λύσεις για τη διατροφή του, όπως τρόφιμα «ready-to-cook» (έτοιμα για μαγείρεμα) ή «ready-to-eat» (έτοιμα για κατανάλωση), πολύ συχνά «on-the-go», δηλαδή για κατανάλωση στον εργασιακό του χώρο.
Παράλληλα επιδιώκει να μειώσει τις αγορές σε περιττές ποσότητες που συχνά καταλήγουν στα σκουπίδια.
Τα έτοιμα γεύματα αποτελούν λύση σε όλες αυτές τις απαιτήσεις των σύγχρονων καταναλωτών.
Η τάση αυτή είναι διεθνής.
Είναι ενδεικτικό ότι έξι στους δέκα Βρετανούς προτιμούν να αγοράζουν κατεψυγμένα τρόφιμα, καθώς έτσι μειώνεται η σπατάλη τροφίμων, ενώ ανάλογη συμπεριφορά έχουν το 50% των Ιταλών, το 49% των Γάλλων, το 43% των Σουηδών και το 44% των Γερμανών.
Η ανάγκη να εντοπίσει κανείς έτοιμο φαγητό, και μάλιστα...