Το Λούβρο ανοίγει ξανά την ώρα που οι γερουσιαστές «ανακρίνουν» την διευθύντριά του για την αποτυχία Ημερομηνία:
22/10/2025, 21:52 - Εμφανίσεις: 11
Πλήθος κόσμου συγκεντρώθηκε νωρίς το πρωί στο Λούβρο μπροστά από τη γυάλινη πυραμίδα σήμα-κατατεθέν του μουσείου, ανυπόμονο να επιστρέψει μετά το σπάνιο κλείσιμο, σύμφωνα με το Radio France Internationale.
Η επαναλειτουργία του μουσείου συνέπεσε με την προετοιμασία της διευθύντριας Λοράνς ντε Καρ να εμφανιστεί ενώπιον της Γαλλικής Γερουσίας αργότερα την Τετάρτη, ώστε να εξηγήσει πώς ένα από τα πιο ασφαλή μουσεία του κόσμου έπεσε θύμα ληστείας.
Τέσσερις κλέφτες διέρρηξαν την γκαλερί του Απόλλωνα του Λούβρου την Κυριακή και διέφυγαν με οκτώ θησαυρούς, μεταξύ των οποίων το διαμαντένιο διάδημα της αυτοκράτειρας Ευγενίας και ζαφείρια που φορούσαν κάποτε η βασίλισσα Μαρία-Αμελί και η Ορτάνς ντε Μποαρναί.googletag.cmd.push(function() { googletag.display("300x250_m1"); }); Η κλοπή συγκλόνισε τη Γαλλία και προσέλκυσε την παγκόσμια προσοχή, πυροδοτώντας μια έντονη συζήτηση αναφορικά με την ασφάλεια των μουσείων και τη δημόσια λογοδοσία.
Οι ειδικοί αναφέρουν πως τα κοσμήματα θα λιώσουν και θα πουληθούν ως χρυσός και πολύτιμα πετράδια.
Αναζήτηση των δραστών Περισσότεροι από εκατό αξιωματικοί της ελίτ ομάδας της Γαλλίας εναντίον των συμμοριών και του κεντρικού γραφείου για την παράνομη διακίνηση πολιτιστικών αγαθών εργάζονται για να βρουν τους δράστες.
«Η έρευνα προχωρά», δήλωσε ο υπουργός Εσωτερικών Λοράν Νούνιεζ στα κανάλια CNews και Europe 1, προσθέτοντας ότι έχει «πλήρη εμπιστοσύνη» ότι η συμμορία θα συλληφθεί.document.addEventListener("DOMContentLoaded", function () {lazym2();}); Πιστεύεται ότι οι κλέφτες χρησιμοποίησαν έναν ανελκυστήρα που είχαν εγκαταστήσει σε έναν κοντινό δρόμο για να φτάσουν στη γκαλερί μέσω ενός παραθύρου – ένα κατόρθωμα που περιγράφεται ως «μία από τις πιο θεαματικές κλοπές έργων τέχνης των τελευταίων δεκαετιών».googletag.cmd.push(function() { googletag.display("300x250_middle_2"); }); Η εισαγγελέας του Παρισιού Λωρ Μπεκκού επιβεβαίωσε την εκτίμηση των 88 εκατομμυρίων ευρώ, αλλά δήλωσε ότι η πραγματική απώλεια είναι πολιτιστική, όχι οικονομική.