Το φαινόμενο Kinect εξαπλώνεται
Ημερομηνία:
10/11/2011, 15:28 - Εμφανίσεις: 135
Με το Kinect για το Xbox 360 να συμπληÏώνει Îναν χÏόνο απόλυτα επιτυχημÎνης ποÏείας στην παγκόσμια αγοÏά των βιντεοπαιχνιδιών, εγκαινιάζοντας μια νÎα εποχή διαδÏÎ±ÏƒÏ„Î¹ÎºÎ¿Ï Ï€Î±Î¹Ï‡Î½Î¹Î´Î¹Î¿Ï ÎºÎ±Î¹ ψυχαγωγίας χωÏίς χειÏιστήÏια. Η Microsoft μποÏεί να κάνει πλÎον λόγο για «φαινόμενο Kinect», Ï€Ïοβάλλοντας τις δυνατότητες αξιοποιήσεις της τεχνολογίας που ενσωματώνει.Â
«Ηταν Îνας φοβεÏός χÏόνος, μια απόλυτα εμπνευσμÎνη εμπειÏία», δήλωσε ο Alex Kipman, γενικός διευθυντής ανάπτυξης της Interactive Entertainment Business της Microsoft. «Οταν Îχεις Îνα μεγάλο ÏŒÏαμα, πιστεÏεις ότι θα πυÏοδοτήσει σπουδαία Ï€Ïάγματα, αλλά είναι συγκινητικό και Ï€Î¿Î»Ï ÎµÎ½Î¸Î±ÏÏυντικό να το βλÎπεις όντως να συμβαίνει και να ξεπεÏνά τις Ï€Ïοσδοκίες σου από άποψη δυνατοτήτων και, μάλιστα, σε μικÏÏŒ χÏονικό διάστημα να Îχει επηÏεάσει ολόκληÏο τον κόσμο».
Η επίδÏαση του φαινομÎνου Kinect ξεκίνησε από τις Ï€Ïώτες 60 ημÎÏες της εμποÏικής διάθεσής του, οπότε πουλήθηκαν οκτώ εκατομμÏÏια συσκευÎÏ‚, σημειώνοντας ÏÎµÎºÏŒÏ Î“ÎºÎ¯Î½ÎµÏ‚, ως η ταχÏτεÏη σε πωλήσεις καταναλωτική ηλεκτÏονική συσκευή στην ιστοÏία.
Ο Jeremy Gibson, καθηγητής ÏƒÏ‡ÎµÎ´Î¹Î±ÏƒÎ¼Î¿Ï Ï€Î±Î¹Ï‡Î½Î¹Î´Î¹ÏŽÎ½ στο πανεπιστήμιο της Îότιας ΚαλιφόÏνιας (USC), λÎει ότι Îνας βασικός λόγος για τον οποίο το Kinect κατόÏθωσε να βÏει εφαÏμογή και εκτός του ÏƒÎ±Î»Î¿Î½Î¹Î¿Ï ÎµÎ¯Î½Î±Î¹ το πόσο Ï€Ïοσιτή είναι η Ï€ÏοηγμÎνη τεχνολογία του. Με 159 ευÏÏŽ, καθÎνας μποÏεί να αποκτήσει μια συσκευή, η οποία διαθÎτει Ï„Ïισδιάστατη σÏλληψη εικόνας, αναγνώÏιση Ï€Ïοσώπου, multi-array μικÏόφωνα, αισθητήÏες βάθους και κάμεÏα RGB. «ΠιστεÏω ότι ανοίγει Îνα ολόκληÏο φάσμα νÎων εμπειÏιών που Îχουν απόλυτη σχÎση με την αναγνώÏιση κίνησης, όχι μόνο όσον αφοÏά τα παιχνίδια που χÏησιμοποιοÏν τις κινήσεις του σώματος, αλλά και πολλÎÏ‚ και ποικίλες νÎες εμπειÏίες», δήλωσε ο Gibson.
Î Ïάγματι, από τότε που κυκλοφόÏησε στην αγοÏά, το Kinect Îχει αÏχίσει να κάνει την εμφάνισή του σε διάφοÏους κλάδους, όπως στην υγειονομική πεÏίθαλψη, την εκπαίδευση, την τεχνολογία και τη βιομηχανία. ΠεÏισσότεÏες από 200 επιχειÏήσεις, ανάμεσα σε αυτÎÏ‚ και 25 που συμπεÏιλαμβάνονται στη λίστα εταιÏειών «Fortune 500», Îχουν δηλώσει συμμετοχή σε Îνα παγκόσμιο πιλοτικό Ï€ÏόγÏαμμα για την εξεÏεÏνηση των εμποÏικών δυνατοτήτων του Kinect.
Πηγή: protothema.gr
Πηγή: techteam.gr
Το φαινόμενο Kinect εξαπλώνεται
|
|
|