Η τεχνολογία δίνει "ανάσα" ανακούφισης στους ταξιδιώτες
Ημερομηνία:
3/5/2011, 01:11 - Εμφανίσεις: 325
[attachment=2168:aerodromio070411_300___.jpg] Τις αλλαγÎÏ‚ συμπεÏιφοÏάς στα σÏγχÏονα αεÏοδÏόμια εντοπίζει νÎα ÎÏευνα με τίτλο "Πλοήγηση στα ΑεÏοδÏόμια του ΜÎλλοντος" και χαÏτογÏαφεί τις τεχνολογίες που θα επιχειÏήσουν τα επόμενα χÏόνια να λÏσουν τα Ï€Ïοβλήματα που αντιμετωπίζουν οι ταξιδιώτες.
Η ÎÏευνα αποκαλÏπτει ότι οι επιβάτες ανά τον κόσμο αντιμετωπίζουν τακτικά, σημαντικά Ï€Ïοβλήματα ενώ βÏίσκονται στα αεÏοδÏόμια, όπως για παÏάδειγμα όταν Ï€ÏαγματοποιοÏν το check-in, όταν παÏαλαμβάνουν και παÏαδίδουν τις αποσκευÎÏ‚ τους και όταν πεÏνοÏν από τους ελÎγχους ασφαλείας.
Η ÎÏευνα χÏησιμοποιεί κατά κÏÏιο λόγο δεδομÎνα από μια ÎÏευνα για τον παγκόσμιο ταξιδιώτη που διενεÏγήθηκε από την JD Power για λογαÏιασμό της Amadeus, με συμμετοχή 2.978 ατόμων.
ΣÏμφωνα με τα αποτελÎσματα της ÎÏευνας, οι ταξιδιώτες απαιτοÏν βελτιώσεις στην διαχείÏιση Ï€Ïοβλημάτων και αποσκευών. Κατά 43%, η διαχείÏιση Ï€Ïοβλημάτων κατÎλαβε τη πιo σημαντική θÎση στα ζητήματα τα οποία οι επιβάτες θα ήθελαν να δουν βελτίωση. ΕπιπλÎον, οι καινοτομίες και οι βελτιώσεις στην διαχείÏιση των αποσκευών είναι σημαντικÎÏ‚ για το 34% των επιβατών, δεδομÎνου ότι πεÏίπου Îνα παÏόμοιο ποσοστό Îχει βιώσει καθυστεÏήσεις κατα τη διάÏκεια του check-in, της παÏάδοσης και παÏαλαβής αποσκευών.
ΑυξημÎνη είναι η ζήτηση για νÎες ενημεÏωτικÎÏ‚ υπηÏεσίες και υπηÏεσίες self-service. ΠεÏίπου το 40% των ταξιδιωτών θα ήταν διατεθειμÎνοι να υιοθετήσουν υπηÏεσίες που παÏÎχουν πληÏοφοÏίες σε Ï€Ïαγματικό χÏόνο στις φοÏητÎÏ‚ συσκευÎÏ‚ τους σχετικά με πτήσεις και πληÏοφοÏίες για τις αποσκευÎÏ‚ τους, καθώς επίσης και οδηγίες για το αεÏοδÏόμιο. Το Îνα Ï„Ïίτο των εÏωτηθÎντων ζητοÏν πεÏισσότεÏες επιλογÎÏ‚ self-service, όπως τη δυνατότητα να αγοÏάζουν επιπÏόσθετες υπηÏεσίες στα σημεία εξυπηÏÎτησης στα αεÏοδÏόμια και επιλογÎÏ‚ αυτοπαÏακολοÏθησης των αποσκευών.
Η εμπειÏία στα αεÏοδÏόμια επιδÏά στην αντίληψη που Îχουν οι ταξιδιώτες για τις αεÏοποÏικÎÏ‚ εταιÏείες. Κατά μÎσο ÏŒÏο, εάν οι πελάτες χÏειαστεί να πεÏιμÎνουν σε ουÏά για πεÏισσότεÏο από 30 λεπτά κατά τη διάÏκεια του check-in, η αντίληψή τους για την αεÏοποÏική εταιÏεία που χÏησιμοποιοÏν θα αλλάξει αÏνητικά κατά 10%.
Κοιτάζοντας Ï€Ïος το 2020, η ÎÏευνα σκιαγÏαφεί αισιόδοξα το πως συγκεκÏιμÎνες αναδυόμενες τεχνολογίες θα εφαÏμοστοÏν για να επιλÏσουν τις Ï€Ïοκλήσεις που παÏουσιάζει η ταξιδιωτική εμπειÏία στα αεÏοδÏόμια, όπως:
- One-touch check-in και ανίχνευση Ï€Ïοόδου: Η τεχνολογία Near field communication (NCF) που διατίθεται στα smartphones και τους tablet υπολογιστÎÏ‚ θα μποÏοÏσε να ξεκλειδώσει την δυνατότητα του one-touch check-in για τον επιβάτη και θα μποÏοÏσε ακόμη να δώσει την δυνατότητα στις αεÏοποÏικÎÏ‚ εταιÏείες να εντοπίζουν τους επιβάτες τους στα αεÏοδÏόμια, επιτυγχάνοντας μεγαλÏτεÏη αποτελεσματικότητα.
- Μόνιμες ετικÎτες αποσκευών: Η τεχνολογία RFID θα χÏησιμοποιείται για να δημιουÏγήσει μόνιμες ετικÎτες αποσκευών που θα αναγνωÏίζουν τις πληÏοφοÏίες των τακτικών επιβατών και θα επιτÏÎπουν τον εντοπισμό των αποσκευών στο αεÏοδÏόμιο, στο αεÏοπλάνο και στον τελικό Ï€ÏοοÏισμό του επιβάτη. Αυτή η διαδικασία θα επιτÏÎψει την Ïοή πληÏοφοÏιών σχετικά με τις αποσκευÎÏ‚ σε Ï€Ïαγματικό χÏόνο, μια Ï€Ïαγματικά πολÏτιμη υπηÏεσία όταν παÏουσιάζονται Ï€Ïοβλήματα.
- Î ÏάκτοÏες με tablet υπολογιστÎÏ‚: ΔεδομÎνης της διάδοσης των tablet υπολογιστών, οι ταξιδιωτικοί Ï€ÏάκτοÏες θα μποÏοÏσαν στο μÎλλον να Îχουν σαν βάση το αεÏοδÏόμιο και να παÏÎχουν πληÏοφοÏίες στους επιβάτες, όπου χÏειάζεται ή να Ï€ÏοσφÎÏουν βοήθεια στο σημείο του check-in στις ÏŽÏες αιχμής.
Πηγή: newpost.gr
|
|
|