ΟÏτε κατά διάνοια το Facebook δεν αποτελεί πλÎον την Ï€Ïώτη Ï€Ïοτίμηση Î¼ÎµÏ„Î±Î¾Ï Ï„Ï‰Î½ ΑμεÏικανών εφήβων, καθώς το Îχουν ξεπεÏάσει για τα καλά σε δημοτικότητα το YouTube, το Instagram και το Snapchat.
Η ÎÏευνα του ΚÎντÏου ΕÏευνών Pew, η οποία Îγινε στη διάÏκεια του ΑπÏιλίου και του ΜαÎου 2018, δείχνει ότι, εν συγκÏίσει με Ï€Ïιν μια Ï„Ïιετία, αφενός οι Ï€Ïοτιμήσεις των εφήβων στα μÎσα κοινωνικής δικτÏωσης Îχουν πλÎον Ï€Î¿Î»Ï Î¼ÎµÎ³Î±Î»ÏτεÏη ποικιλία και αφετÎÏου ότι η κυÏιαÏχία του Facebook αποτελεί παÏελθόν.
To 85% των εφήβων στις ΗΠΑ ηλικίας 13 Îως 17 χÏόνων δήλωσαν ότι χÏησιμοποιοÏν το YouTube, το 72% το Instagram και το 69% το Snapchat, ενώ μόνο το 51% χÏησιμοποιοÏν το Facebook (Îναντι Ï€Î¿ÏƒÎ¿ÏƒÏ„Î¿Ï 71% το 2015) και το 32% το Twitter.
Από άποψη συχνότητας χÏήσης, πιο συχνά οι Îφηβοι δηλώνουν ότι χÏησιμοποιοÏν το Snapchat (35%) και ακολουθοÏν το YouTube (32%), το Instagram (15%), το Facebook (10%) και το Twitter (3%).
Το 95% των αμεÏικανών εφήβων κατÎχουν «Îξυπνο» κινητό τηλÎφωνο (smartphone), Îναντι Ï€Î¿ÏƒÎ¿ÏƒÏ„Î¿Ï 73% το 2015, ενώ το 45% δήλωσαν ότι βÏίσκονται online «σχεδόν συνεχώς», Îναντι Ï€Î¿ÏƒÎ¿ÏƒÏ„Î¿Ï 24% το 2015.
ΠεÏισσότεÏα κοÏίτσια (50%) από ÏŒ,τι αγόÏια (39%) δηλώνουν ότι βÏίσκονται online «σχεδόν συνεχώς». ΕπιπλÎον το 90% των εφήβων ανÎφεÏαν ότι παίζουν βιντεοπαιγνίδια (με όλα αυτά, πότε άÏαγε διαβάζουν;).
Στην εÏώτηση τι είδους επίδÏαση πιστεÏουν ότι Îχουν στη ζωή τους τα μÎσα κοινωνικής δικτÏωσης, οι Îφηβοι εμφανίζονται Ï„ÏιχασμÎνοι: το 31% θεωÏοÏν θετική την επίδÏαση, το 24% αÏνητική, ενώ το 45% οÏτε θετική οÏτε αÏνητική.
Είναι αξιοσημείωτο ότι το Facebook τείνουν να το Ï€ÏοτιμοÏν Îφηβοι χαμηλότεÏου Î¿Î¹ÎºÎ¿Î³ÎµÎ½ÎµÎ¹Î±ÎºÎ¿Ï ÎµÎ¹ÏƒÎ¿Î´Î®Î¼Î±Ï„Î¿Ï‚, ενώ οι νÎοι από πλουσιότεÏες οικογÎνειες είναι αυτοί που αποφεÏγουν πεÏισσότεÏο το Facebook.
Από άποψη φÏλου, τα κοÏίτσια χÏησιμοποιοÏν πεÏισσότεÏο το Snapchat από ÏŒ,τι τα αγόÏια, ενώ τα τελευταία χÏησιμοποιοÏν το YouTube πεÏισσότεÏο από ÏŒ,τι τα κοÏίτσια.
...
Πηγή/ΠεÏισσότεÏα: in.gr