ΠαÏά τη διαδεδομÎνη διεθνώς εντÏπωση ότι το Facebook πεÏνά κÏίση, οι αÏιθμοί δείχνουν το ακÏιβώς αντίθετο, τόσο όσον αφοÏά τον αÏιθμό των χÏηστών του όσο και την οικονομική κατάστασή του.
Στην Ï€Ïαγματικότητα, οÏτε οι χÏήστες οÏτε οι διαφημιστÎÏ‚ και οι διαφημιζόμενοι Îχουν εγκαταλείψει -κάθε άλλο- το μεγαλÏτεÏο μÎσο κοινωνικής δικτÏωσης.
Οι μηνιαίοι χÏήστες του Facebook -όσοι το χÏησιμοποιοÏν Îστω μία φοÏά μÎσα στο μήνα- Îφθασαν τα 2,32 δισεκατομμÏÏια στο Ï„ÎταÏτο Ï„Ïίμηνο του 2018, εμφανίζοντας αÏξηση 9% εν συγκÏίσει με το τελευταίο Ï„Ïίμηνο του 2017, ενώ οι καθημεÏινοί χÏήστες Îφθασαν τα 1,52 δισεκατομμÏÏια.
ΕπιπλÎον, παÏά τα σκάνδαλα και τις εναντίον του συνεχείς κÏιτικÎÏ‚, τα οικονομικά αποτελÎσματά του Facebook ξεπÎÏασαν τις Ï€Ïοσδοκίες των αναλυτών και των επενδυτών. Τα Îσοδά του (σχεδόν όλα από διαφήμιση) στο Ï„ÎταÏτο τετÏάμηνο του 2018 αυξήθηκαν κατά 30%, φθάνοντας τα 16,9 δισεκατομμÏÏια ευÏÏŽ, ενώ τα κÎÏδη του διαμοÏφώθηκαν σε 6,88 δισ. ευÏÏŽ ή 2,38 δολάÏια ανά μετοχή (Îναντι 1,44 δολαÏίου ανά μετοχή Ï€Ïιν από Îνα χÏόνο).
Αυτό είχε ως αποτÎλεσμα, σÏμφωνα με το Ï€ÏακτοÏείο ΡόιτεÏÏ‚, το BBC και τους «Φαϊνάνσιαλ Τάιμς», οι μετοχÎÏ‚ του Facebook -οι οποίες είχαν χάσει σχεδόν το Îνα Ï„Ïίτο της αξίας από Ï€ÎÏσι τον ΙοÏλιο- να κινηθοÏν εντόνως ανοδικά Îπειτα από την ανακοίνωση, κεÏδίζοντας σχεδόν 12%.
Η αÏξηση των χÏηστών ήταν σημαντική σε οÏισμÎνες χώÏες (ιδίως σε Ινδία, Ινδονησία και Φιλιππίνες), αλλά Ï€Î¿Î»Ï Ï€Î¹Î¿ μικÏή σε άλλες (ΗΠΑ), ενώ στην ΕυÏώπη, όπου οι μηνιαίοι χÏήστες είχαν εμφανίσει μείωση σε δÏο διαδοχικά Ï„Ïίμηνα του 2018, ανÎκαμψαν, φθάνοντας στον αÏιθμό ÏÎµÎºÏŒÏ Ï„Ï‰Î½ 381 εκατομμυÏίων στο τελευταίο Ï„Ïίμηνο του 2018.
Σε νÎα σημαντική πηγή διαφημιστικών εσόδων εξελίσσεται το Instagram, το οποίο ανήκει στο Facebook, ενώ ο αÏιθμός εÏγαζομÎνων στο Facebook Îφθασε τις 35.587 στο Ï„Îλος του 2018, αυξημÎνος κατά 42% εν συγκÏίσει με το Ï„Îλος του 2017.
...
Πηγή/ΠεÏισσότεÏα: in.gr