
Με διαδικασίες fast track, πάντα με Ï€Ïόσχημα τον κοÏονοϊό , ο αÏμόδιος υφυπουÏγός παÏά τω Ï€ÏωθυπουÏγώ ΣτÎλιος Î Îτσας ανακοίνωσε στη Βουλή πως τις επόμενες ημÎÏες θα βγει νÎα διαφημιστική καμπάνια, Ï„Ïπου “ΜÎνουμε σπίτιâ€. Μόνο όμως για τους τηλεοπτικοÏÏ‚ σταθμοÏÏ‚ πανελλαδικής εμβÎλειας, όχι για άλλα ΜΜΕ. Ήταν η ημÎÏα που στην αÏμόδια επιτÏοπή της συζήτησης του νομοσχεδίου για τα κατεπείγοντα μÎÏ„Ïα λόγω κακοκαιÏίας του ΙανοÏ, κατÎθεσαν τις απόψεις του για τα άÏθÏα που αφοÏοÏν στα μίντια (άÏθÏο 8 και άÏθÏο 11), Ï€ÏόεδÏοι ενώσεων ιδιοκτητών και δημοσιογÏάφων. Από αυτή τη συζήτηση που αναÏτήθηκε και στον ιστότοπο της Βουλής Îγινε απόλυτα κατανοητός ο λόγος που τα δÏο εκατομμÏÏια θα δοθοÏν μόνο στα πανελλαδικής εμβÎλειας κανάλια. Ο Ï€ÏόεδÏος της ΕΙΤΗΣΣΕ Πάνος ΚυÏιακόπουλος ήταν σαφής στην τοποθÎτηση του: “ΠήÏαμε μόνο το 25% της διαφημιστικής δαπάνης του δημοσίου (της Λίστας Î Îτσα εννοοÏσε), όταν Îχουμε από την αγοÏά το 55% της διαφήμισης…Το μόνο κÏιτήÏιο που δεχόμαστε είναι η αποτελεσματικότητα…Ο Ï€ÏόεδÏος της Îνωσης ιδιωτικών καναλιών πανελλαδικής εμβÎλειας (ΕΙΤΗΣΕΕ) λοιπόν μετÎφεÏε στη Βουλή επίσημα τη “δυσαÏÎσκεια†των καναλαÏχών επειδή στη διανομή των 20 εκατ. ευÏÏŽ της Ï€Ïώτης λίστας Î Îτσα πήταν μόλις 4 εκατ. ευÏÏŽ ενώ η “αποτελεσματικότητα†τους είναι πολλαπλάσια. Φυσικά δεν αναφÎÏθηκε αναλυτικά και διεξοδικά στην αποτελεσματικότητα αλλά όλοι μποÏοÏμε να καταλάβουμε πεÏί τίνος Ï€Ïόκειται.
Τα Îξι τηλεοπτικά κανάλια πανελλαδικής εμβÎλειας αποτελοÏν την κυÏίαÏχη δÏναμη κÏοÏσης της κυβεÏνητικής Ï€Ïοπαγάνδας, δεν μεταδίδουν απλώς την κυβεÏνητική γÏαμμή, κατασκευάζουν τους ενόχους που αυτή χÏειάζεται, σκηνοθετοÏν το κυβεÏνητικό αφήγημα με τις τακτικÎÏ‚ χειÏαγώγισης. ΕπιπλÎον λογοκÏίνουν οποιαδήποτε άλλη φωνή αντιτάσσεται στην κυβεÏνητική πολιτική, κι αν οι αντιδÏάσεις διαπεÏάσουν τα φίλτÏα λογοκÏισίας, αναλαμβάνουν να συκοφαντήσουν, να κατασκευάσουν τους ¨â€ÎµÏ‡Î¸ÏοÏÏ‚â€.
Για αυτοÏÏ‚ όλους του λόγους Ï€Ïοφανώς τα θιγμÎνα κανάλια πανελλαδικής εμβÎλειας θα λάβουν επιπλÎον δυο εκατ. ευÏÏŽ για μεÏικÎÏ‚ ημÎÏες διαφήμισης νÎων μÎÏ„Ïων.
Στην ίδια γÏαμμή κινήθηκαν οι Στ. Î Îτσας και Î .ΚυÏιακόπουλος και σε ότι αφοÏά στη δωÏεάν μετάδοση των διαφημιστικών μηνυμάτων. Ο μεν Στ. Î Îτσας αναφÎÏθηκε στα δωÏεάν μηνÏματα των υπουÏγειών, όπως Ï€.χ του Παιδείας, ο δε κ. ΚυÏιακόπουλος ανÎφεÏε πως τα κανάλια της ΕΙΤΗΣΕΕ Îχουν μεταδώσει δωÏεάν διαφημιστικά μηνÏματα “κόστους†για τα κανάλια 10-11 εκατ. ευÏÏŽ!
Στην ίδια συνεδÏίαση μίλησαν ο γενικός γÏαμματÎας των πεÏιφεÏειακών καναλιών (ΕΕΤΕΠ) Γ. Σιμόπουλος, η Ï€ÏόεδÏος της ΠΟΕΣΥ Ε. Ριζεάκου και η Ï€ÏόεδÏος της ΕΣΗΕΑ ΜαÏία Αντωνιάδου. Οι θÎσεις και των Ï„Ïιών για στήÏιξη των θÎσεων εÏγασίας στα ΜΜΕ ως βασικό κÏιτήÏιο στην ενίσχυση μÎσω διαφημιστικών πακÎτων, ακοÏστηκαν για μια ακόμη φοÏά στο βÏόντο.
Όπως είπε και ο ΣτÎλιος Î Îτσας “θα Ï€ÏÎπει να τα δοÏμε και ως την αποτελεσματικότητά τουςâ€. Και η αποτελεσματικότητα στην παÏοÏσα φάση για την κυβÎÏνηση της Î.Δ είναι η χειÏαγώγιση των πολιτών ως απάντηση σε όλα αυτά που δεν κάνει για την Ï€Ïοστασία τους.
Πηγή: greekmme.blogspot.com