ΤΑ ΒΡΗΚΑΝ ΟΛΑ με την διαφημιστική έκπτωση για τα ΜΜΕ
Ημερομηνία:
6/10/2020, 11:55 - Εμφανίσεις: 233
Σε αντίθεση με τη διαφημιστική απευθείας στήÏιξη ΜΜΕ, η νÎα ÏÏθμιση για τη φοÏολογική Îκπτωση των διαφημιστικών δαπανών για το 2020 και το 2021 βÏήκε την ομόθυμη στήÏιξη όλων των φοÏÎων της αγοÏάς media. Τόσο οι Ενώσεις ιδιοκτητών, η ΕΙΤΗΣΕΕ και η ΕΕΤΕΠ, όσο και η ΠΟΕΣΥ δήλωσαν στη Βουλή τη σÏμφωνη γνώμη τους στη διάταξη για την Îκπτωση της διαφήμισης που θα κατευθυνθεί στα ΜΜΕ για το 2020 και το 2021.
Ο γενικός γÏαμματÎας της ΕΕΤΕΠΓιώÏγος Σιμόπουλος δήλωσε πως οι 57 πεÏιφεÏειακοί τηλεοπτικοί σταθμοί της χώÏας Îχουν το 25% της ημεÏήσιας τηλεθÎασης, αλλά με τη «λίστα Î Îτσα» Îλαβαν μόλις 465.000 ευÏÏŽ. ΕπανÎλαβε δε πως τα μÎÏ„Ïα στήÏιξης επιχειÏήσεων, όπως η αναστολή συμβάσεων, δεν μποÏοÏν να αποδώσουν στα πεÏιφεÏειακά κανάλια, Î±Ï†Î¿Ï Î´ÎµÎ½ μποÏεί να βγει Ï€ÏόγÏαμμα χωÏίς εÏγαζόμενους, και ζήτησε ως κÏιτήÏιο στήÏιξης τον αÏιθμό των θÎσεων εÏγασίας, τον ενημεÏωτικό χαÏακτήÏα των καναλιών και τον τοπικό χαÏακτήÏα της ενημÎÏωσης. Ο Ï€ÏόεδÏος της ΕΙΤΗΣΕΕ Πάνος ΚυÏιακόπουλος, από τη δική του πλευÏά, μετÎφεÏε τη δυσφοÏία των μεγάλων καναλιών, που Îλαβαν μόλις 4 εκατ. ευÏÏŽ από την Ï€ÏοηγοÏμενη διαφημιστική καμπάνια (της «λίστας Î Îτσα»), ενώ κατÎχουν το 55% της διαφημιστικής αγοÏάς. Ο κ. ΚυÏιακόπουλος αναγνώÏισε την αποτελεσματικότητα του ΜÎσου ως μοναδικό κÏιτήÏιο για τη στήÏιξη με διαφημιστικά κονδÏλια. ΤΥΠΟΛΟΓΙΕΣ
Πηγή: greekmme.blogspot.com
|
|
|