
Î Ïόκειται ουσιαστικά για την 4η λίστα απευθείας χÏηματοδότησης των συνεÏγαζόμενων με την κυβÎÏνηση media. Η νÎα διαφημιστική εκστÏατεία του Î’. Κικίλια για τον εμβολιασμό αξίας 18 εκατ. ευÏÏŽ, κινείται ακÏιβώς στην ίδια κατεÏθυνση με αυτÎÏ‚ του Στ. Î Îτσα των 20 συν 2 εκατ. ευÏÏŽ. Η νÎα Îνεση Ïευστότητας στα καθημαγμÎνα και Ï€Ïοπαγανδιστικά media από την κυβÎÏνηση Μητσοτάκη γίνεται επίσης με τον ίδιο Ï„Ïόπο, με ανάθεση σε εταιÏεία που θα διανείμενει τα κονδÏλια, όπως λÎει η απόφαση, με κÏιτήÏια τηλεθÎασης, ακÏοαματικότητας και απήχησης. Τα χÏήματα αυτά, συνολικά 40,5 εκατ. ευÏÏŽ για τα media, δίνονται χαÏιστικά, παÏά το γεγονός ότι οι Ïαδιοτηλεοπτικοί σταθμοί είναι υποχÏεωμÎνοι να μεταδίδουν δωÏεάν διαφημιστικά μηνÏματα όταν υπάÏχει εθνικός, σοβαÏός λόγος. Το πιστοποίησε εξάλλου η Ï€Ïώτη απόφαση Στ. Î Îτσα στις 15 του πεÏασμÎνου ΜαÏτίου, με την οποία οι τηλεοπτικοί και Ïαδιοφωνικοί σταθμοί υποχÏεοÏνταν στη δωÏεάν διάθεση χÏόνου-Îνα λεπτό ανά ÏŽÏα. Οι ιδιοκτήτες καναλιών για να εφαÏμόσουν την απόφαση αυτή απαίτησαν και χÏηματική απευθείας ενίσχυση. Κι αυτή δόθηκε. 11 συν 9 εκατ. ευÏÏŽ ως το Ï„Îλος Μάϊου, 2 εκατ. ευÏÏŽ τον ÎοÎμβÏιο μόνο για τους πανελλαδικοÏÏ‚ τηλεοπτικοÏÏ‚ σταθμοÏÏ‚ και τώÏα άλλα 18 εκατ. ευÏÏŽ.
Για το μείζον θÎμα της αναγκαιότητας του ÎµÎ¼Î²Î¿Î»Î¹Î±ÏƒÎ¼Î¿Ï ÎµÏ€Î¯ÏƒÎ·Ï‚ κανάλια και Ïαδιόφωνα είναι υποχÏεωμÎνα στη δωÏεάν μετάδοση διαφημιστικών μηνυμάτων του Ï…Ï€. Υγείας. Και πάλι ζήτησαν επιπλÎον ενίσχυση, την οποία θα λάβουν. 18,5 εκατ. αυτή τη φοÏά.
Η Ï€Ïώτη απόφαση που αφοÏά στη δÎσμευση Ï€Î¿ÏƒÎ¿Ï 18,5 εκατομμυÏίων ευÏÏŽ δημοσιεÏτηκε στη ΔιαÏγεια την παÏαμονή των ΧÏιστουγÎννων!
Το ποσό θα δοθεί για «την παÏοχή υπηÏεσιών επικοινωνίας των πολιτών, για τον ÎγκαιÏο εμβολιασμό Îναντι του κοÏÏ‰Î½Î¿Î¹Î¿Ï covid-19 και την Ï€Ïοβολή μηνυμάτων και της εθνικής εκστÏατείας κατά του κοÏÏ‰Î½Î¿Î¹Î¿Ï covid-19 στο σÏνολο των ΜÎσων Μαζικής ΕνημÎÏωσης». Όπως αναφÎÏεται η σÏμβαση θα Îχει ως αντικείμενο: α) το σχεδιασμό, οÏγάνωση της επικοινωνιακής στÏατηγικής, της τοποθÎτησης, του χÏόνου Ï€Ïοβολής και του Ï„Ïόπου Ï€Ïοβολής στο σÏνολο των ΜÎσων Μαζικής ΕνημÎÏωσης και Επικοινωνίας, και ειδικότεÏα από τους τηλεοπτικοÏÏ‚ σταθμοÏÏ‚, από τον Îντυπο Ï„Ïπο, από τα ηλεκτÏονικά μÎσα με χÏήση ηλεκτÏονικών εφαÏμογών και internet, από τον πεÏιφεÏειακό Ï„Ïπο, από Ïαδιοφωνικά μÎσα κατά παÏÎκκλιση ειδικότεÏων διατάξεων που αφοÏοÏν στη μετάδοση των σχετικών μηνυμάτων από αυτά.
β) τη διαμόÏφωση του ÏƒÏ‡ÎµÎ´Î¹Î±ÏƒÎ¼Î¿Ï Ï„Î·Ï‚ επικοινωνιακής στÏατηγικής και της τοποθÎτησης στα ΜÎσα Μαζικής Επικοινωνίας με την ενδεδειγμÎνη παÏαμετÏοποίηση που αφοÏά όλες τις ομάδες αποδεκτών και συγκεκÏιμÎνα τις πληθυσμιακÎÏ‚ ομάδες που οÏίζονται στο πλαίσιο της παÏ. 1 του άÏθÏου 74 του ν.4761/2020, με κÏιτήÏια την τηλεθÎαση των τηλεοπτικών σταθμών, βάσει της διαθÎσιμης μÎÏ„Ïησης από ανεξάÏτητο φοÏÎα, όπου αυτός υφίσταται, ή με κÏιτήÏια δημοφιλίας, καθώς και με αναφοÏά στον βαθμό ανταπόκÏισης και απήχησης σε κάθε ηλικιακή ομάδα, συμπÏάττοντα φοÏÎα κοκ ανωτÎÏω κατά τον αποτελεσματικότεÏο οικονομικά Ï„Ïόπο.
Πηγή: greekmme.blogspot.com