Το Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου στο Θέατρο Πέτρας Ημερομηνία:
10/9/2021, 07:14 - Εμφανίσεις: 104
Πιστό, για ακόμα μια φορά, στο πνεύμα εξωστρέφειας που το χαρακτηρίζει διαχρονικά, το Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου προχωρά σε μια σημαντική σύμπραξη με τον Δήμο Πετρούπολης και τη Δημοτική Κοινωφελή Επιχείρηση Πετρούπολης, με την ένταξη τριών πετυχημένων παραγωγών του στο πρόγραμμα του Διεθνούς Φεστιβάλ Πέτρας.
Τρία νέα ελληνικά έργα, εμπνευσμένα από το αρχαίο δράμα, αναθέσεις του Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου που παρουσιάστηκαν με μεγάλη επιτυχία στο Μικρό Θέατρο Αρχαίας Επιδαύρου το καλοκαίρι που μας πέρασε, θα ζωντανέψουν ξανά στη δημοφιλή αθηναϊκή σκηνή της Πετρούπολης «Μίνως Βολανάκης».
Αποτελεί την κεντρική σκηνή του «Διεθνούς Φεστιβάλ Πέτρας», που λειτουργεί αδιάλειπτα τα τελευταία 38 χρόνια, έχοντας καταγράψει σημαντική πορεία στην τέχνη και στον πολιτισμό.
Οι θεατρικές βραδιές αρχίζουν στις 23 Σεπτεμβρίου με την παράσταση «γάλα, αίμα» της Αλεξάνδρας Κ* σε σκηνοθεσία Γιάννου Περλέγκα και συνεχίζονται με την «Κρεουργία» του Γιάννη Μαυριτσάκη, σε σκηνοθεσία Γιώργου Σκεύα και την παράσταση «Η Φαίδρα καίγεται» της Αμάντας Μιχαλοπούλου σε σκηνοθεσία Γιάννη Καλαβριανού στις 25 και 27 Σεπτεμβρίου αντίστοιχα.
Τα έργα κυκλοφορούν σύμφωνα με το ΑΠΕ, από τη νέα θεατρική σειρά του Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου σε συνεργασία με τις εκδόσεις Νεφέλη, στα βιβλιοπωλεία και τα πωλητήρια του Φεστιβάλ.
Λίγα λόγια για τις παραστάσεις: «γάλα, αίμα» της Αλεξάνδρας Κ* σε σκηνοθεσία Γιάννου Περλέγκα Βρισκόμαστε στο καλοκαίρι του 1958, σε ένα χωριό της ελληνικής επαρχίας.
Η Ξένη, εγκαταλελειμμένη από τον άντρα της, ο οποίος ετοιμάζεται να παντρευτεί μία νεότερη γυναίκα, είναι αντιμέτωπη με τα σχόλια του χωριού, όπου έχει έρθει να ζήσει ακολουθώντας τον ίδιο.
Έχει περάσει χρόνια περιορισμένη στους ρόλους της κόρης, της συζύγου και της μητέρας, υπό το άγρυπνο βλέμμα της μικρής τοπικής κοινωνίας.
Πλέον, μην έχοντας κανέναν ρόλο να υπηρετήσει, ψάχνει να εντοπίσει τι έχει απομείνει απ’ αυτήν ακόμα ζωντανό.
Μπροστά στα μάτια της βλέπει τις κόρες της να οδηγούνται στην ίδια ακριβώς ζω...