
Πόσο ενισχÏει τα ΜΜΕ η αγοÏά των τυχεÏών παιχνιδιών στην Ελλάδα; ΣÏμφωνα με την ετήσια Έκθεση ΠεπÏαγμÎνων της ΕπιτÏοπής Εποπτείας και ΕλÎγχου Παιγνίων το Îτος 2022, οι δαπάνες Ï€Ïοβολής που υλοποιήθηκαν εντός του Îτους για 989 εγκεκÏιμÎνα ΣχÎδια ΕμποÏικής Επικοινωνίας (ΣΕΕ) των ετών 2018 – 2022 ανήλθαν συνολικά σε 115,8 εκατ. ευÏÏŽ, ήτοι, πεÏίπου το 18% του ÏƒÏ…Î½Î¿Î»Î¹ÎºÎ¿Ï Ï€ÏÎ¿Ï‹Ï€Î¿Î»Î¿Î³Î¹ÏƒÎ¼Î¿Ï Ï„Ï‰Î½ ανωτÎÏω ΣΕΕ (628,7 εκατ.).
Την κυÏίαÏχη θÎση στη διαφημιστική δαπάνη Îχει το κανάλι διανομής μÎσω Ïαδιοφώνου και τηλεόÏασης (38%). ΑκολουθοÏν οι δÏάσεις χοÏηγιών (21,45%), κυÏίως σε αθλητικοÏÏ‚ οÏγανισμοÏÏ‚ και εκπομπÎÏ‚, η διαφήμιση μÎσω διαδικτÏου (18,86%), συμπεÏιλαμβανομÎνων των mobile ads και των ads στα κοινωνικά δίκτυα (social networks), και, Ï„Îλος, η διαφήμιση (4,87%) που διενεÏγείται σε εξωτεÏικοÏÏ‚ χώÏους (στάσεις, μÎσα μαζικής μεταφοÏάς, διανομή φυλλαδίων και Îντυπα).
«ΕντÏπωση Ï€Ïοκαλεί», όπως σημειώνει η ΕΕΕΠ, «το ιδιαίτεÏα χαμηλό ποσοστό (μόλις 1,34%) για την Ï€Ïοώθηση και Ï€Ïοβολή των δÏάσεων ΕταιÏικής Κοινωνικής ΕυθÏνης, γεγονός που απαιτεί να αναληφθοÏν συγκεκÏιμÎνες δÏάσεις και Ï€Ïωτοβουλίες εκ μÎÏους της ΕΕΕΠ, ώστε, με τη συνεÏγασία των Κατόχων Άδειας, το ποσοστό αυτό να αυξηθεί, τόσο Ï€Ïος την κατεÏθυνση της κοινωνικής Ï€ÏοσφοÏάς όσο και σε πεÏισσότεÏο στοχευμÎνες δÏάσεις που Ï€ÏοωθοÏν το ΥπεÏθυνο Παιχνίδι και την εν γÎνει Ï€Ïοστασία των παικτών από την ανάπτυξη Ï€Ïοβληματικής παικτικής συμπεÏιφοÏάς». Η εμποÏική επικοινωνία, σÏμφωνα με την ΕΕΕΠ, οφείλει να είναι Îτσι σχεδιασμÎνη, ώστε να Ï€Ïοωθείται το Ï€Ïοϊόν, συγχÏόνως, όμως, η διαφήμιση Ï€ÏÎπει να υλοποιείται με κοινωνικά υπεÏθυνο Ï„Ïόπο (responsible gambling) και, για παÏάδειγμα, «να μην στοχεÏει στην Ï€ÏοσÎλκυση των ανηλίκων και των ευπαθών κοινωνικών ομάδων και να εμπεÏιÎχει τις απαιτοÏμενες πληÏοφοÏίες για τους κινδÏνους της συμμετοχής στα τυχεÏά παίγνια».
Πηγή: greekmme.blogspot.com