Ολική επαναφορά για τα επαγγελματικά Renault Ημερομηνία:
10/2/2025, 20:16 - Εμφανίσεις: 177
H γαλλική φίρμα δίνει μια πρώτη γεύση από τη νέα γενιά αμιγώς ηλεκτρικών vans με τα οποία φιλοδοξεί να αλλάξει τον τρόπο που βλέπουμε την επαγγελματική κατηγορία.
Εκτός από το Trafic Ε-Tech που στη νέα, ηλεκτρική του εκδοχή ακολουθεί μια εντελώς νέα σχεδιαστική προσέγγιση εν συγκρίσει με τον «παρόντα» εαυτό του, η Renault αποκάλυψε επίσης το Estafette, ένα van με αυξημένο ύψος και χρηστικότητα το οποίο ακολουθεί τις επιταγές του ομώνυμου concept που προηγήθηκε και όπως και το «τρίτο» Goelette, ένα επίσης ηλεκτρικό, αλλά με τη λογική chassis cab με «γυμνό» πλαίσιο στο πίσω τμήμα που επιτρέπει κάθε είδους υπερκατασκευή.
Τα δύο τελευταία αποτελούν μια δημιουργική αναπροσαρμογή ομώνυμων ιστορικών επαγγελματικών Renault καθώς η γαλλική φίρμα φαίνεται να επεκτείνει την τάση της ηλεκτρικής αναβίωσης κλασικών μοντέλων και στα επαγγελματικά της.
Κοινό παρονομαστή και των τριών μοντέλων αποτελεί μια νέα, ευέλικτη αρχιτεκτονική τύπου skateboard την οποία η γαλλική φίρμα καθορίζει ως Software Defined Vehicle η οποία έχει εξελιχθεί από την Ampere.
Σε ό,τι αφορά το χρονοδιάγραμμα τα μοντέλα θα λανσάρονται σταδιακά από το 2026 και εν είδει υπενθύμισης αποτελούν «μέλη» της νέας κοινοπραξίας των Renault, Volvo Trucks και της γαλλικής εταιρείας μεταφορών CMA CGM, Flexis όπου οι τρεις εταιρείες εμπλέκονται με ποσοστά 45%, 45% και 10% αντίστοιχα, έχοντας επενδύσει 300 εκ.
ευρώ οι δύο πρώτες και 120 εκ.
ευρώ η τελευταία.
Αυτό που δεν έχει ακόμα αποσαφηνιστεί είναι κατά πόσο το νέο μεσαίο Trafic θα είναι αποκλειστικά ηλεκτρικό και θα απαρνηθεί τους κινητήρες εσωτερικής καύσης.
Όποια και αν είναι η στρατηγική των Γάλλων είναι σαφές ότι η ηλεκτρική έκδοση δεν έχει καμία σχεδιαστική σύνδεση με την μέχρι σήμερα γνωστή εκδοχή του μοντέλου.
Στην όψη της ξεχωρίζουν τα εξαιρετικά λεπτά φωτιστικά σώματα LED που τοποθετούνται ψηλά, κάτω ακριβώς από το παρμπρίζ και συνδέονται με μια φωτεινή γραμμή σε μαύρο φόντο στο κέντρο της οποίας κυριαρχεί το λογότυπο της Renault.