Η Ατλέτικο Μαδρίτης έχει αύξηση στις πωλήσεις των προϊόντων της Ημερομηνία:
6/8/2025, 22:32 - Εμφανίσεις: 20
Πολλές φορές οι λεπτομέρειες κάνουν τη διαφορά και το ίδιο ίσχυσε και στην περίπτωση της Ατλέτικο Μαδρίτης.
Μια… λεπτομέρεια εκτόξευσε τις πωλήσεις των προϊόντων της (φανέλες και αναμνηστικά) κατά 30 %.
Τι έκανε η Ατλέτικο Μαδρίτης; Η επιτυχία της αύξησης των πωλήσεων αποδίδεται στην επιστροφή του κλασικού σήματος – με την αρκούδα, την φράουλα και τις εμβληματικές κόκκινες και άσπρες ρίγες – το οποίο βρήκε πολύ μεγαλύτερη απήχηση στους οπαδούς από ό,τι η αποκαλούμενη εκσυγχρονισμένη έκδοση που προκάλεσε κλίμα δυσαρέσκειας.
Για το προηγούμενο σήμα της Ατλέτικο Μαδρίτης υπήρξε κόντρα και οι οπαδοί ένιωσαν ανακούφιση με την επιστροφή στο παρελθόν.
Μάρκετινγκ, πωλήσεις, χρήματα: Είναι γνωστή η συγκεκριμένη αλυσίδα και αποδείχθηκε με την επιτυχία των προϊόντων της Ατλέτικο Μαδρίτης.googletag.cmd.push(function() { googletag.display("300x250_m1"); }); Το εμπορικό τμήμα της Ατλέτικο Μαδρίτης παραδέχθηκε ότι μετά από μικρές αλλαγές στο έμβλημα του συλλόγου, οι πωλήσεις εμπορευμάτων του συλλόγου αυξήθηκαν κατά 30%.
Τον Ιούλιο, η Ατλέτικο έσπασε όλα τα προηγούμενα ρεκόρ πωλήσεων εμπορευμάτων στα επίσημα καταστήματά της.
Η ζήτηση ήταν ιδιαίτερα υψηλή για τις φανέλες κλασικού στυλ, που περίμεναν αρκετό καιρό οι πιστοί οπαδοί του συλλόγου.
Κυρίως οι μεγαλύτεροι σε ηλικία.
Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία του συλλόγου, οι λιανικές πωλήσεις της Ατλέτικο Μαδρίτης για τη σεζόν 2023/24 έφτασαν τα 11,8 εκατομμύρια ευρώ.
Συγκριτικά, το προηγούμενο έτος -όταν η εμφάνιση αντιμετώπισε έντονη κριτική- οι πωλήσεις μόλις που άγγιξαν τα 10 εκατομμύρια ευρώ.
Η φανέλα της Ατλέτικο Μαδρίτης είναι από τις πιο ακριβές στην αγορά.
Η βασική της έκδοση στοιχίζει (99,95 ευρώ), η έκδοση αγώνα (149,95) και η ποδοσφαιρική (174,95 ευρώ).