Σίνερ – Αλκαράθ: O Ιταλός χάνει το Νο1, αλλά κερδίζει στη μάχη των χορηγιών Ημερομηνία:
20/9/2025, 23:00 - Εμφανίσεις: 14
Ο Κάρλος Αλκαράθ επέστρεψε στο Νο1 της παγκόσμιας κατάταξης, εκθρονίζοντας τον Γιάνικ Σίνερ μετά από 65 συνεχόμενες εβδομάδες.
Μια αλλαγή κορυφής που ήρθε με την ήττα του Ιταλού στον τελικό του US Open, αλλά που δεν αναιρεί το γεγονός ότι ο Σίνερ έχει καταφέρει να κερδίσει το δικό του «πρωτάθλημα»: εκείνο των χορηγιών.
Ο Σίνερ, μόλις στα 24 του χρόνια, είναι σήμερα ο πιο «εμπορικός» τενίστας στον κόσμο, έχοντας ξεπεράσει τον Ισπανό αντίπαλό του στα ετήσια έσοδα από χορηγίες.
Όπως προκύπτει από τα στοιχεία της ChainOn, ο Ιταλός φτάνει τα 34 εκατομμύρια ευρώ το χρόνο από συνεργασίες με brands, έναντι 32 εκατ.
του Αλκαράθ.
Η διαφορά δεν είναι τεράστια, όμως είναι ενδεικτική της δυναμικής που έχει αποκτήσει ο Σίνερ τα τελευταία δύο χρόνια, μέσα κι έξω από τα κορτ.
Το κλειδί είναι στον αριθμό των συνεργασιών: ο Σίνερ μετρά 14, τέσσερις περισσότερες από τον Ισπανό.
Ανάμεσά τους κολοσσοί όπως η Nike (15 εκατ.
το χρόνο), η Rolex, η Gucci, η La Roche-Posay, η Intesa Sanpaolo, η Fastweb, η Lavazza, η De Cecco και η Enervit.
Στον μακρύ αυτό κατάλογο προστέθηκε πρόσφατα και η Explora Journeys, εταιρεία πολυτελών ταξιδιών του ομίλου MSC, η οποία εισέρχεται για πρώτη φορά στον κόσμο των αθλητικών χορηγιών.
Μια συμφωνία που εκτιμάται στα 3-5 εκατ.
ευρώ και που έγειρε την πλάστιγγα υπέρ του Σίνερ.googletag.cmd.push(function() { googletag.display("300x250_m1"); }); Ο Αλκαράθ, βέβαια, κρατά την πρωτοκαθεδρία σε άλλα επίπεδα.
Η ανανέωση με τη Nike του αποφέρει 18 εκατ.
τον χρόνο, ενώ η εικόνα του ως «παιδί-θαύμα» που έγινε ο νεότερος Νο1 στην ιστορία το 2022 εξακολουθεί να γοητεύει brands και κοινό.
Με 7,8 εκατ.
followers στο Instagram, παραμένει πιο ισχυρός στα social media εν συγκρίσει με τον Σίνερ (4,8 εκατ.), αν και ο Ιταλός μειώνει σταθερά τη διαφορά, αξιοποιώντας το YouTube και vlog που προσελκύουν εκατοντάδες χιλιάδες θεάσεις – το βίντεο με το παρασκήνιο της κατάκτησης του Wimbledon ξεπέρασε τις 700 χιλιάδες προβολές.
Σε κάθε περίπτωση, το αφήγημα του «νέου διπόλου» του τένις είναι ιδ...