Η νέα Μαρία Σαράποβα: Μια «μηχανή του χρήματος» και το πιο γλυκό της μυστήριο Ημερομηνία:
Σήμερα 10/10/2025, 12:00 - Εμφανίσεις: 24
Η Μαρία Σαράποβα, η 38χρονη πρώην σταρ του παγκόσμιου τένις, έχει εξελιχθεί σε μια από τις πιο επιτυχημένες γυναίκες επιχειρηματίες του αθλητικού κόσμου.
Η Ρωσίδα πρωταθλήτρια, που αποσύρθηκε το 2020 σε ηλικία μόλις 32 χρόνων, κατάφερε να μετατρέψει το όνομά της σε εμπορικό σήμα αξίας εκατοντάδων εκατομμυρίων δολαρίων, αποδεικνύοντας ότι το τέλος μιας καριέρας δεν σημαίνει απαραίτητα και το τέλος της επιτυχίας.
Στη διάρκεια της αγωνιστικής της πορείας, η Σαράποβα έγινε το απόλυτο αγαπημένο πρόσωπο των μεγάλων brands.
Με έσοδα που ξεπέρασαν τα 300 εκατομμύρια δολάρια από χορηγίες, συνεργάστηκε με εταιρείες κολοσσούς όπως Gatorade, Porsche, Tiffany & Co, Tag Heuer και Evian, ενώ λάνσαρε και δική της συλλογή με τη Nike.
Ύστερα από την απόσυρσή της από το τερέν, συνέχισε να συνεργάζεται με πολυτελείς ομίλους όπως οι Stella Artois και Aman Hotels, αποδεικνύοντας ότι η επιρροή της ξεπερνά τον αθλητικό χώρο.
Στο επενδυτικό της χαρτοφυλάκιο συμπεριλαμβάνονται δύο εντυπωσιακές κατοικίες στην Καλιφόρνια, με την περισσότερο ακριβή να αγγίζει τα 11 εκατομμύρια δολάρια.
Αξίζει να σημειωθεί ότι πρόσφατα πούλησε το σπίτι της στο Manhattan Beach στον Λούκα Ντόνσιτς έναντι 25 εκατομμυρίων.googletag.cmd.push(function() { googletag.display("300x250_m1"); }); Το χτίσιμο της αυτοκρατορίας Το επιχειρηματικό ταξίδι της Σαράποβα ξεκίνησε νωρίς, σε ηλικία 26 χρόνων, όταν επένδυσε στην εταιρεία αντηλιακών Supergoop!.
Το 2021, ο επενδυτικός κολοσσός Blackstone εξαγόρασε την εταιρεία έναντι 750 εκατομμυρίων δολαρίων.
Από τότε, η πρώην αθλήτρια έχει εξελιχθεί σε δαιμόνια επενδύτρια, τοποθετώντας κεφάλαια σε startups που καλύπτουν τομείς όπως η υγεία, η τεχνολογία, το fitness και οι εναλλακτικές επενδύσεις.
Ειδικότερα, έχει συνεργαστεί με εταιρείες όπως Tonal, Cofertility, MoonPay, Bala και Therabody, ενώ κατέχει θέση ανεξάρτητης συμβούλου στον όμιλο Moncler, που διαθέτει τα luxury brands Moncler και Stone Island.
Τα επιχειρηματικά της λάθη και το «γλυκό» τέλος Φυσικά, η πορεία της δεν υπήρξε χωρίς αποτυχίες.