Ακινητοποιήθηκε δύο φορές τρένο που εκτελούσε το δρομολόγιο «Θεσσαλονίκη - Αθήνα» - Πάνω από 2 ώρες καθυστέρηση Ημερομηνία:
Σήμερα 4/11/2025, 12:00 - Εμφανίσεις: 16
Ταλαιπωρία για 150 επιβάτες τρένου τις πρωινές ώρες της Τρίτης, καθώς ακινητοποιήθηκε αρχικά στον σταθμό της Κατερίνης, λόγω τεχνικής βλάβης, η οποία αντιμετωπίστηκε προσωρινά από το προσωπικό της Hellenic Train, επιτρέποντας την επανεκκίνησή της με καθυστέρηση.
Πάντως, στη συνέχεια της διαδρομής, η αμαξοστοιχία ακινητοποιήθηκε εκ νέου, στις 8:10 το πρωί, στον σταθμό της Λεπτοκαρυάς.
Μάλιστα από την ακινητοποίηση επηρεάστηκαν και τα δρομολόγια άλλων δύο τρένων που καθυστέρησαν για 69 και 45 λεπτά.
Όπως προκύπτει από τη Hellenic Train, η αμαξοστοιχία από τη Θεσσαλονίκη για την Αθήνα συνέχισε το δρομολόγιό της με άλλη μηχανή.googletag.cmd.push(function() { googletag.display("300x250_m1"); }); Αναλυτικά η ανακοίνωση της Hellenic Train: «Η Hellenic Train παρέχει ενημέρωση στο επιβατικό κοινό ότι η αμαξοστοιχία IC 51 (Θεσσαλονίκη – Αθήνα), με 150 επιβάτες, ακινητοποιήθηκε αρχικά στον σταθμό της Κατερίνης, λόγω τεχνικής βλάβης, η οποία αντιμετωπίστηκε προσωρινά από το προσωπικό της Hellenic Train, επιτρέποντας την επανεκκίνησή της με καθυστέρηση.
Πάντως, στη συνέχεια της διαδρομής, η αμαξοστοιχία ακινητοποιήθηκε εκ νέου στις 8:10 στον σταθμό της Λεπτοκαρυάς.
Άμεσα έφυγε από τη Λάρισα εφεδρική μηχανή, ώστε να αντικαταστήσει τη μηχανή της ακινητοποιημένης αμαξοστοιχίας.
Με παρέμβαση του Διαχειριστή Υποδομής εστάλη προσωπικό ελιγμών στους Σταθμούς Λεπτοκαρυάς και Νέων Πόρων, ώστε να προχωρήσει σε έκτακτες κυκλοφοριακές παρεμβάσεις για την ομαλοποίηση της κυκλοφορίας.document.addEventListener("DOMContentLoaded", function () {lazym2();}); Η αμαξοστοιχία IC51 έφυγε από την Λεπτοκαρυά με 143 λεπτά καθυστέρησης, ενώ 8 επιβάτες επέλεξαν να συνεχίσουν το ταξίδι τους με λεωφορείο που είχε ήδη δρομολογήσει η Hellenic Train για την εξυπηρέτησή τους.googletag.cmd.push(function() { googletag.display("300x250_middle_2"); }); Καθ’ όλη τη διάρκεια της αναμονής, το προσωπικό της εταιρείας βρισκόταν κοντά στους επιβάτες, πραγματοποιώντας συνεχείς ενημερώσεις για την εξέλιξη του δρομολογίου, ενώ ...