Live εικόνα Αθήνας από το Αστεροσκοπείο Πεντέλης

11.1 °C 66%
ΑΡΧΙΚΗ
pentelikonews.gr Επιστήμη - Υγεία
Προσαρμοσμένη αναζήτηση Google
Διαβάστε τις ειδήσεις μας μέσω RSS Βρείτε μας στο Facebook Βρείτε μας στο Google Plus Ακολουθήστε μας στο Twitter Επισκεφθείτε το κανάλι μας στο YouTube

Κοροναϊός - Μια πρωτεΐνη δείκτης ότι θα περάσουμε βαριά τη νόσο
Ημερομηνία: 25/9/2021, 07:00 - Εμφανίσεις: 448

Μια νέα παράμετρο που θα μπορούσε να αποτελέσει δείκτη πρόβλεψης για σοβαρότητα της νόσου COVID – 19 στους ασθενείς που προσβάλλονται από τον κοροναϊό ανακάλυψαν επιστήμονες από τη Βρετανία και τη Γερμανία.

Ερευνητές από τη Σχολή Βιοεπιστημών του Πανεπιστημίου του Κεντ και το Ινστιτούτο Ιατρικής Ιολογίας στο Πανεπιστήμιο Goethe της Φρανκφούρτης, εντόπισαν μια πρωτεΐνη που θα μπορούσε να συμβάλει καθοριστικά στη σοβαρή νόσηση από COVID-19.

Για την ακρίβεια, διαπίστωσαν ότι τα κύτταρα που μολύνονται από κοροναϊό εμφανίζουν αυξημένα επίπεδα της πρωτεΐνης CD47 στην επιφάνειά τους.

Η πρωτεΐνη αυτή, στέλνει το μήνυμα «μην με φάτε» στο σύστημα άμυνας του ανοσοποιητικού μας συστήματος, αποτρέποντας έτσι την καταστροφή των προσβεβλημένων από τον ιό κυττάρων.

Με το μήνυμα αυτό, ξεφεύγει από το ανοσοποιητικό και επιτρέπει έτσι την επέκταση του ιού στο σώμα, την παραγωγή μεγαλύτερων ποσοτήτων που αυξάνουν το φορτίο του ιού, γεγονός που οδηγεί τους ασθενείς σε πιο σοβαρή ασθένεια.

Στους γνωστούς παράγοντες κινδύνου για σοβαρή νόσηση περιλαμβάνονται η μεγαλύτερη ηλικία και ο διαβήτης, καταστάσεις οι οποίες ταυτόχρονα σχετίζονται με υψηλότερα επίπεδα CD47.

Αντίστοιχα υψηλά επίπεδα CD47 συμβάλλουν και στην υψηλή αρτηριακή πίεση, η οποία αποτελεί έναν μεγάλο παράγοντα κινδύνου για επιπλοκές από τον κοροναϊό όπως η καρδιακή προσβολή, το εγκεφαλικό επεισόδιο και η νεφρική νόσος.

Όπως προκύπτει από τη σχετική μελέτη των ερευνητών του Κεντ και της Φρανκφούρτης, που δημοσιεύθηκε στο επιστημονικό περιοδικό Current Issues in Molecular Biology τα υψηλά επίπεδα CD47 που ευνοούνται από την ηλικία και προκαλούνται τον ιό συμβάλλουν στην ανάπτυξη σοβαρής νόσησης από τον κοροναϊό, εμποδίζοντας την αποτελεσματική ανταπόκριση του ανοσοποιητικού και αυξάνοντας τη βλάβη ιστών και οργάνων που σχετίζονται με τη συγκεκριμένη ασθένεια.

Καθώς είναι σε εξέλιξη η ανάπτυξη νέων θεραπευτικών μέσων που στοχεύουν στις πρωτεΐνες CD47, η τελευταία επιστημονική ανακάλυψη θα μπορούσε να οδηγήσει σε βελτιωμένες θεραπείες για COVID-19...

Πηγή/Περισσότερα: in.gr
Μείνετε σε επαφή μαζί μας:
Κάντε like κι ακολουθήστε τη σελίδα μας στο Facebook
Στο Twitter:
Περισσότερα θέματα στην κατηγορία "Επιστήμη - Υγεία"
ARTICLES
· Ford to Construct Europe's Largest Battery Plant in Turkey Under New Deal
· Redesigned 2023 Peugeot 508 model to be revealed on February 24th, 2023
· BMW: Premiere for updated BMW X5 M Competition and X6 M Competition
· Ford Mustang Mach-E with lithium iron phosphate (LFP) batteries
· How to fix error: Either there is no default mail client or the current mail client cannot fulfill the messaging request. Please run Microsoft Outlook and set it as the default mail client.
· Omega-3 fatty acids and their health benefits