Ισχυρή επιστημονική έρευνα και παραγωγική βάση στον τομέα του φαρμάκου διαθέτει η Ε.Ε., μαζί με ένα αποτελεσματικό σύστημα διανομής που στηρίζεται σε ανθεκτικές αλυσίδες εφοδιασμού. Οι παράγοντες αυτοί, της επιτρέπουν να επιδεικνύει ένα σταθερό εμπορικό πλεόνασμα, λόγω εξαγωγών. Παρά τα πλεονεκτήματα αυτά, τα τελευταία χρόνια ολοένα και περισσότερο μπαίνουν ζητήματα ανταγωνιστικότητας της γηραιάς ηπείρου, ενώ υπό αμφισβήτηση τίθεται και η αναγνώριση της αξίας της καινοτομίας από τα συστήματα υγείας της Ευρώπης. O λόγος της αμφισβήτησης, είναι ότι το 60% των καινοτόμων φαρμάκων κατευθύνεται στις ΗΠΑ, όταν το 32% αυτών μοιράζονται μεταξύ Ιαπωνίας (7%), Γερμανίας (6%), Ιταλίας και Ισπανίας (από 4%), Αγγλίας, Γαλλίας (από 3%), Καναδά (2%), Κορέας και Αυστραλίας (από 1%), ενώ ο υπόλοιπος κόσμος απορροφά το υπόλοιπο 8%.googletag.cmd.push(function() { googletag.display("300x250_m1"); });googletag.cmd.push(function() {googletag.display("300x250_middle_1")}) Και αυτό συμβαίνει ενόσω οι ΗΠΑ κατέχουν το 38% του ΑΕΠ των πλούσιων χωρών του ΟΟΣΑ, η Ιαπωνία το 9%, η Γερμανία το 8%, η Αγγλία και Γ
Διαβάστε περισσότερα |