Ενας μετεωρίτης δίπλα στο Πεδίον του Αρεως
Ημερομηνία:
10/11/2021, 06:24 - Εμφανίσεις: 181
Î ÏŽÏ‚ μποÏεί Îνα τμήμα του Πεδίου του ΑÏεως να χωÏÎσει σε μια υπηÏεσιακή αυλή και τι θα μποÏοÏσε να «πει» Îνας επικίνδυνος μετεωÏίτης που Ï€ÏοσÎκÏουσε στο εικαστικό σÏμπαν της πόλης; Είναι δυνατόν να συγκατοικήσει μια σειÏά γλυπτικών εγκαταστάσεων όπου το ξÏλο συναντά το φως και την Ï„Ïισδιάστατη φωτογÏαφία με «καταστÏοφικοÏÏ‚ αστεÏοειδείς» που συνδιαλÎγονται με τον λόγο των ΕυÏιπίδη και Î§Î¬Î¹Î½ÎµÏ ÎœÎ¯Î»ÎµÏ ÎºÎ±Î¹ το κινηματογÏαφικό βλÎμμα του Î Î¹ÎµÏ Î Î¬Î¿Î»Î¿ Παζολίνι στα Îγκατα ενός ÎµÎ¼Î²Î»Î·Î¼Î±Ï„Î¹ÎºÎ¿Ï ÎºÏ„Î¹Ïίου της Αθήνας; Η απάντηση είναι στα «σωθικά» του ΜεγάÏου Μουσικής Αθηνών.
Εκεί όπου το εικαστικό Ï€ÏόγÏαμμα annexM, υπό την καλλιτεχνική διεÏθυνση της Αννας ΚαφÎτση, επιστÏÎφει με δÏο παÏάλληλες εκθÎσεις: «Η αυλή των ηÏώων» του Κώστα Ρουσσάκη και «212 Μήδεια (Αφηγήσεις από Îναν χώÏο μετÎωÏο)» της Στεφανίας ΣτÏοÏζα.
«Αποτελεί δÏο εντελώς διαφοÏετικÎÏ‚ εκθÎσεις που γειτνιάζουν και επικοινωνοÏν μεÏικώς οπτικά αλλά απευθÏνονται σε διαφοÏετικό κοινό» εξηγεί στα «ÎΕΑ» η Αννα ΚαφÎτση.
«Η Îκθεση του Κώστα Ρουσσάκη είναι θα λÎγαμε η κÏÏια Îκθεση, το εÏÎθισμα για τη δημιουÏγία της οποίας υπήÏξε ο εοÏτασμός των 200 χÏόνων από την κήÏυξη της Ελληνικής Επανάστασης.
Η Îκθεση της Στεφανίας ΣτÏοÏζα εντάσσεται στο Ï€ÏόγÏαμμα των νÎων παÏαγωγών, δεν Îχει παÏουσιαστεί ως τώÏα στην Ελλάδα, είναι εμπλουτισμÎνη με νÎα ÎÏγα και είναι η Ï€Ïώτη που φιλοξενείται στο νÎο μας Project room».
Εν συνεχεία ο λόγος στους καλλιτÎχνες.
Τα γλυπτά των ΗÏώων «Αποτελεί τη γλυπτική αναδιάταξη ενός χώÏου μÎσα σε Îναν άλλον χώÏο με βάση το βλÎμμα» δίνει τη δική του πεÏιγÏαφή για το ÎÏγο του ο Κώστας Ρουσσάκης.
Στο επίκεντÏο της νÎας του δουλειάς βÏίσκονται η ΛεωφόÏος των ΗÏώων, ο Îφιππος ανδÏιάντας του βασιλιά Κωνσταντίνου Α’ και το ταφικό μνημείο του ΑλÎξανδÏου Υψηλάντη.
Γλυπτά που βÏίσκονται σε Îναν μεγάλης κλίμακας δημόσιο χώÏο και τα οποία ο Κώστας Ρουσσάκης μεταφÎÏει σε Îνα κλειστό υπόγειο, τα πεÏιοÏίζει στο μÎγεθος μιας οθόνης και Ï€Ïοκαλεί τον θεατή να τα αντικÏίσει υπό την ίδια οπτική γωνία, υπό τη δική του σκηνοθεσία ...
Πηγή/ΠεÏισσότεÏα: in.gr
|
|
|