Live εικόνα Αθήνας από το Αστεροσκοπείο Πεντέλης

Τοπικά νέφη
27.9 °C 45%
ΑΡΧΙΚΗ
pentelikonews.gr Οικονομία - Χρηματιστήριο - Επιχειρήσεις
Προσαρμοσμένη αναζήτηση Google
Διαβάστε τις ειδήσεις μας μέσω RSS Βρείτε μας στο Facebook Βρείτε μας στο Google Plus Ακολουθήστε μας στο Twitter Επισκεφθείτε το κανάλι μας στο YouTube

H Adidas αφήνει πίσω τη Nike - Βγαίνει μπροστά παρά τους δασμούς
Ημερομηνία: Σήμερα 6/8/2025, 06:52 - Εμφανίσεις: 12



Έτοιμη να κερδίσει κι άλλο μερίδιο αγοράς φέτος παρουσιάζεται η Adidas, την στιγμή που η Nike υποχωρεί κι άλλο και ανταγωνιστές όπως η Uniqlo, Skechers και New Balance ρίχνουν κι άλλες ματιές στον χώρο της ένδυσης.

Πέρυσι, η Nike κατείχε το 2,9% της παγκόσμιας αγοράς ένδυσης, 1,1 ποσοστιαία μονάδα υψηλότερο από την Adidas.

Το 2025, αυτό το ποσοστό πρόκειται να μειωθεί κατά 0,3 ποσοστιαίες μονάδες, την ίδια στιγμή που το μερίδιο της Adidas αυξάνεται κατά 0,1 ποσοστιαία μονάδα, επιδεικνύοντας μια δυναμική που οδήγησε την GlobalData να αναφέρεται σε «έναν εκ των μεγάλων νικητών του 2025».

Άλλες εταιρείες που θα σημειώσουν κέρδη στις μετοχές τους στην ένδυση φέτος θα είναι οι Uniqlo, Skechers και New Balance, σύμφωνα με την πρόβλεψη της GlobalData.googletag.cmd.push(function() { googletag.display("300x250_m1"); }); Σε αυτές προστίθεται και η Puma, η οποία μόλις ανακοίνωσε μείωση των πωλήσεων του δεύτερου τριμήνου και μείωσε τις προβλέψεις της για το σύνολο της χρονιάς λόγω δασμών και χαμηλών τάσεων πωλήσεων, πρόκειται να χάσει μερίδιο, μαζί με την H&M και τη Louis Vuitton.

Πού ποντάρει η Adidas Μπορεί η αναταραχή που προκαλείται από τις συνεχώς μεταβαλλόμενες δασμολογικές πολιτικές της κυβέρνησης Τραμπ να επηρεάζει όλους τους retailers με τον έναν ή τον άλλον τρόπο, ωστόσο η ένδυση φαίνεται πως είναι ένας από τους τομείς που έχουν πληγεί περισσότερο.

Κάτι που σημαίνει πως αυξάνουν τις τιμές και μετατοπίζουν την παραγωγή για να μειώσουν το κόστος, ενώ παράλληλα προσπαθούν να προσεγγίσουν έναν επιφυλακτικό καταναλωτή.googletag.cmd.push(function() { googletag.display("300x250_m2"); }); «Οι μάρκες που μπορούν να αντιδρούν γρήγορα στις τάσεις και να προσφέρουν καλή σχέση ποιότητας-τιμής θα έχουν την ευκαιρία να κερδίσουν μερίδιο αγοράς, ενώ εκείνες που δεν μπορούν να ανταγωνιστούν στην τιμή ή το στυλ αναγκαστικά θα κινηθούν πτωτικά», δήλωσε σε ανακοίνωση που εξέδωσε ο Tom Ljubojevic, αναλυτής ένδυσης στην GlobalData.googletag.cmd.push(function() { googletag.display("300x250_middle_2"...

Πηγή/Περισσότερα: in.gr
Μείνετε σε επαφή μαζί μας:
Κάντε like κι ακολουθήστε τη σελίδα μας στο Facebook
Στο Twitter:
Περισσότερα θέματα στην κατηγορία "Οικονομία - Χρηματιστήριο - Επιχειρήσεις"
Περισσότερα θέματα στην κατηγορία "Οικονομία - Χρηματιστήριο - Επιχειρήσεις"
ARTICLES
· White mushrooms: Properties and benefits
· Narcissistic Personality Disorder: Understanding the complexities
· Ford to Construct Europe's Largest Battery Plant in Turkey Under New Deal
· Redesigned 2023 Peugeot 508 model to be revealed on February 24th, 2023
· BMW: Premiere for updated BMW X5 M Competition and X6 M Competition
· Ford Mustang Mach-E with lithium iron phosphate (LFP) batteries
· How to fix error: Either there is no default mail client or the current mail client cannot fulfill the messaging request. Please run Microsoft Outlook and set it as the default mail client.
· Omega-3 fatty acids and their health benefits
· Samsung Galaxy S23 Ultra review
· Netflix has extended its crackdown on password sharing from Latin America to Canada, New Zealand, Portugal, and Spain
VIDEO NEWS


ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΞΕΝΑ
ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ
ΚΑΙΡΟΣ LIVE

Τοπικά νέφη
27.9 °C 45%
Περισσότερα >>
TV - ΟΙ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ

Περισσότερα
DOWNLOADS
- Περισσότερα >
ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΣΕΙΣΜΩΝ

Live γραφική ενημέρωση για τους σεισμούς στην Ελλάδα
DRONE VIDEOS
Drone videos από πολλές περιοχές της Ελλάδας.
Τα πιο πρόσφατα:
· Θεσσαλονίκη
· Καλαμάτα
· Λουτράκι
· Λίμνη Στράτου
· Αγρίνιο
· Τρίκαλα
· Μετέωρα
» Περισσότερα


Ειδήσεις



Ειδήσεις από το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων



Copyright 2010-2025 © pentelikonews.gr
Privacy Policy and Cookie Policy - Πολιτική απορρήτου και cookies