Ποια προϊόντα κερδίζουν την κούρσα στα second hand Ημερομηνία:
20/8/2025, 18:52 - Εμφανίσεις: 20
Σε κατοστάρι εξελίσσεται η αγορά second hand ενδυμάτων, παπουτσιών και αξεσουάρ, σύμφωνα με την Έκθεση Τάσεων Midyear της πλατφόρμας μεταπώλησης StockX.
Τα δυναμικά κοινά, από την Zalpha και τους Millennials μέχρι τη Gen X, έκαναν κι άλλα βήματα προς την κατεύθυνση των μεταχειρισμένων προϊόντων, που εξελίσσεται στη νέα viral τάση και καθορίζει την αγοραστική συμπεριφορά και δαπάνη το 2025.
Τα αθλητικά κορυφαία σε πωλήσεις στα second hand Κορυφαία σε πωλήσεις μάρκα αθλητικών παπουτσιών στην πλατφόρμα μεταπώλησης StockX κατά το πρώτο εξάμηνο του 2025, αναδείχθηκε η Asics με ετήσια αύξηση 71%.googletag.cmd.push(function() { googletag.display("300x250_m1"); }); Είναι η δεύτερη συνεχόμενη χρονιά που η Asics κατακτά την πρώτη θέση στην έκθεση.
Η StockX καταλόγισε την άνοδο της ανάπτυξης της μάρκας στη δημοτικότητα του μοντέλου Gel-NYC, το οποίο ήταν αυτό με τις περισσότερες πωλήσεις της πλατφόρμας κατά το πρώτο εξάμηνο του 2025.
Συμπληρωματικά λειτούργησε και το Gel-όπως και το GT-2160, χάρη στις επώνυμες συνεργασίες όπως επισήμανε η StockX.
Η έκθεση, η οποία βασίζεται σε στοιχεία παγκόσμιων πωλήσεων της StockX, δήλωσε ότι τα αθλητικά παπούτσια του σχεδιαστή Mihara Yasuhiro ήταν η δεύτερη πιο δημοφιλής μάρκα υποδημάτων, με τις συναλλαγές της μάρκας να αυξάνονται κατά 63% σε ετήσια βάση.
Η Salomon επέστρεψε στην τρίτη θέση με ετήσια ανάπτυξη 53%, αφού έπεσε από τη λίστα το 2024.
Η μάρκα βρισκόταν επίσης στην τρίτη θέση το 2023.
Το δημοφιλές XT-6 βοήθησε στην ανάπτυξη, ενώ νέοι χρωματικοί συνδυασμοί και συνεργασίες για το XT-Whisper οδήγησαν επίσης σε ώθηση των πωλήσεων, κάτι που «είναι πολλά υποσχόμενο για τη Salomon, καθώς μεγάλο μέρος της ανάπτυξης της μάρκας ιστορικά βασιζόταν στο XT-6», δήλωσε η StockX στο Fashion Dive.googletag.cmd.push(function() { googletag.display("300x250_middle_2"); });googletag.cmd.push(function() { googletag.display("300x250_m2"); }); Όσον αφορά τα εξειδικευμένα αθλητικά, το παπούτσι ποδοσφαίρου Total 90 3 SP της Nike ήταν το δεύτερο πιο δημοφιλέ...