Advent International: Πώληση της Parfums de Marly με αποτίμηση 2 δισ. δολαρίων – Η άνοδος των luxury αρωμάτων Ημερομηνία:
Σήμερα 27/10/2025, 01:00 - Εμφανίσεις: 12
Στον κόσμο των πολυτελών αρωμάτων, κάθε φιάλη είναι μια ιστορία – και κάθε ιστορία, μια επένδυση.
Η Parfums de Marly, το παριζιάνικο brand που μετέτρεψε τη γαλλική αριστοκρατική φινέτσα σε σύγχρονο σύμβολο πολυτέλειας, ετοιμάζεται για το επόμενο κεφάλαιο της διαδρομής της.
Σύμφωνα με ρεπορτάζ των Financial Times, η Advent International, που απέκτησε την πλειοψηφία της εταιρείας το 2023, έχει θέσει υπό διερεύνηση τώρα την πώλησή της, σε μια συμφωνία που θα μπορούσε να ξεπεράσει τα 2 δισεκατομμύρια δολάρια.googletag.cmd.push(function() { googletag.display("300x250_m1"); }); Η κίνηση αυτή δεν είναι απλώς ένα ακόμα επενδυτικό «deal».
Eίναι η αντανάκλαση μιας παγκόσμιας τάσης: οι οίκοι αρωμάτων εξελίσσονται σε επενδυτικά «διαμάντια», με την αγορά πολυτελείας να γνωρίζει ιστορική άνθηση και τις μεγάλες εταιρείες να ανταγωνίζονται για το πιο πολύτιμο άρωμα — αυτό της απόδοσης.
H διαδρομή του αρώματος της Advent International: Από το Château de Marly στην παγκόσμια αγορά Η Parfums de Marly ιδρύθηκε το 2009 από τον Julien Sprecher, ο οποίος εμπνεύστηκε από τη βασιλική αίγλη του Château de Marly — την αγαπημένη κατοικία του Λουδοβίκου ΙΕ΄.document.addEventListener("DOMContentLoaded", function () {lazym2();}); Σχεδόν μια δεκαετία αργότερα, η φίρμα κατέκτησε την αγορά των πολυτελών αρωμάτων, δημιουργώντας μια μοναδική ταυτότητα που συνδυάζει το ιστορικό μεγαλείο με τον σύγχρονο σχεδιασμό.
Όταν η Advent International αγόρασε την πλειοψηφία της εταιρείας το 2023, η αξία της αποτιμήθηκε σε πάνω από 700 εκατομμύρια δολάρια.
Σήμερα, η αξία αυτή θα μπορούσε να έχει τριπλασιαστεί, με τις πληροφορίες να αναφέρονται σε πιθανή αποτίμηση άνω των 2 δισ.
δολαρίων.googletag.cmd.push(function() { googletag.display("300x250_middle_2"); }); Ο Sprecher διατήρησε σημαντικό ποσοστό μειοψηφίας και διέμεινε στο τιμόνι της εταιρείας ως εκτελεστικός πρόεδρος και καλλιτεχνικός διευθυντής, διασφαλίζοντας ότι η δημιουργική ταυτότητα του brand θα παραμείνει αναλλοίωτη.
Νέα ηγεσία, νέος κύκλος Πρόσφατα, η Parfums de Marly καλ...