Warner Bros: Το προοίμιο ενός πραγματικού πολέμου για τις υπηρεσίες streaming Ημερομηνία:
Σήμερα 14/12/2025, 06:24 - Εμφανίσεις: 14
Το Χόλιγουντ έχει δημιουργήσει ένα άλλο συναρπαστικό δράμα.
Η μάχη των 100 δισ δολαρίων μεταξύ Netflix και Paramount για την εξαγορά της Warner Bros έχει όλα τα συστατικά μιας ζουμερής πλοκής, από έναν φιλόδοξο δισεκατομμυριούχο έως μυστηριώδεις Σαουδάραβες επενδυτές και ακόμα και μια cameo εμφάνιση του γαμπρού του προέδρου.
Καθώς το στούντιο ζυγίζει τις επιλογές του, πρόκειται να έχουμε εβδομάδες διασκέδασης.
Η πώληση υπόσχεται να ταράξει τον πόλεμο του streaming, στον οποίο τα στούντιο του Χόλιγουντ μάχονται για συνδρομητές.
Η Paramount, ένα μικρό στούντιο, επιθυμεί να μεγαλώσει για να ανταγωνιστεί τους μεγάλους.
Η Netflix, που είναι πολύ μπροστά, θέλει περισσότερο περιεχόμενο για την τεράστια βιβλιοθήκη της.
Αλλά η εστίαση στον πόλεμο του streaming παραβλέπει μια μεγαλύτερη ιστορία λέει ο Economist.
Παρά τα δισεκατομμύρια που έχουν δαπανήσει τα στούντιο για νέες ταινίες και τηλεοπτικές εκπομπές τα τελευταία χρόνια, το κοινό αφιερώνει όλο και περισσότερο χρόνο παρακολουθώντας περιεχόμενο που δεν παράγεται στο Χόλιγουντ, αλλά συχνά από ερασιτέχνες.googletag.cmd.push(function() { googletag.display("300x250_m1"); }); Η πιο δημοφιλής πηγή ψυχαγωγίας μέσω βίντεο στην Αμερική δεν είναι η Warner Bros ή οποιαδήποτε από τις ανταγωνίστριες εταιρείες της, αλλά το YouTube.
Η πλατφόρμα που ανήκει στην Google αντιπροσωπεύει το 28% του streaming στις τηλεοράσεις στην Αμερική, έναντι του 19% της Netflix.
Και αυτό χωρίς να υπολογίζουμε τις ώρες που αφιερώνουμε στο scrolling στο κινητό μας.
Το YouTube έχει κάνει τεράστια ζημιά στις πλατφόρμες streaming Οι μεγαλοπαράγοντες του Χόλιγουντ ισχυρίζονται ότι η δουλειά τους είναι διαφορετική από τα πρόχειρα βίντεο που δημιουργούνται για να τα βλέπεις ενώ είσαι στην τουαλέτα.
Έχουν δίκιο, αλλά η διαφορά μειώνεται.
Ας εξετάσουμε πρώτα την τεχνολογία.
Οι κοινωνικές πλατφόρμες είναι κατάλληλες για οθόνες κινητών, αλλά τα βίντεό τους προβάλλονται όλο και περισσότερο στην τηλεόραση: οι Αμερικανοί περνούν περισσότερο χρόνο παρακολουθώντας Y...