Αυτές είναι οι παγίδες που κρύβουν οι online αγορές Ημερομηνία:
Σήμερα 15/12/2025, 12:36 - Εμφανίσεις: 15
Με τις online αγορές να κινούνται σε υψηλά επίπεδα στην ελληνική αγορά, το 2025 πρόκειται να κλείσει με ένα πρωτοφανές 87% – ποσοστό που για τα δεδομένα της χώρας φαντάζει υψηλό, αλλά από τα πιο χαμηλά ανάμεσα στις ευρωπαϊκές χώρες.
Οι Έλληνες αγοράζουν από κινητό, μέσω social media και από κινεζικά apps, με αφορμή προσφορές και flash sales, εκπτώσεις δηλαδή πάνω από το αναμενόμενο και για περιορισμένο χρονικό διάστημα, χωρίς ωστόσο πολλές φορές να υπολογίζουν τις μικρές παγίδες που κρύβονται στα ψιλά γράμματα.
Η αυξημένη ζήτηση θα μπορούσε να επιφέρει μεγάλες καθυστερήσεις ή ακόμα και αδυναμία παράδοσηςgoogletag.cmd.push(function() { googletag.display("300x250_m1"); }); Τι πρέπει να προσέχετε στις online αγορές Πρώτα απ’ όλα, να εντοπιστεί ότι πρόκειται για αληθινό e-shop, κατόπιν ελέγχου της αξιοπιστίας του καταστήματος, με σαφή στοιχεία επικοινωνίας και πραγματικές κριτικές.
Σελίδες χωρίς επαρκή πιστοποίηση και στοιχεία επικοινωνίας θα μπορούσε να κρύβουν κινδύνους απάτης.
Το υψηλό ποσοστό έκπτωσης συχνά δεν αρκεί, καθώς τις περισσότερες φορές η περιγραφή των προϊόντων είναι ελλιπής περιγραφή.
Στις online αγορές η ασαφής παρουσίαση θα μπορούσε να οδηγήσει σε επιλογές που δεν ανταποκρίνονται στις ανάγκες του καταναλωτή.document.addEventListener("DOMContentLoaded", function () {lazym2();}); Γι’ αυτό φορείς συστήνουν τον έλεγχο της πραγματικής προηγούμενης τιμής μέσω ιστορικών τιμών και σύγκρισης προσφορών, αλλά και αποφυγή παρορμητικών αγορών, ειδικά σε flash offers με χρονικούς περιορισμούς.
Θέματα επιστροφών και παράδοσης Η αυξημένη ζήτηση θα μπορούσε να επιφέρει μεγάλες καθυστερήσεις ή ακόμα και αδυναμία παράδοσης.googletag.cmd.push(function() { googletag.display("300x250_middle_2"); }); Απαιτείται προσεκτική ανάγνωση των όρων αγοράς και επιστροφής, θυμίζοντας ότι στις online αγορές ισχύει δικαίωμα υπαναχώρησης εντός 14 ημερών.
Επιπλέον κόστη αποστολής ή άλλες χρεώσεις εμφανίζονται στο τελικό στάδιο της αγοράς Η πληρωμή στις online αγορές Οι καταναλωτές θα πρέπει να εντοπίζουν...