Δυναμική τιμολόγηση: Η νέα πραγματικότητα στα σούπερ μάρκετ; Ημερομηνία:
Σήμερα 4/8/2025, 08:40 - Εμφανίσεις: 17
Μέχρι τώρα, οι μεταβολές στις τιμές των τροφίμων σχετίζονταν με την εποχικότητα, τις προωθητικές ενέργειες ή τις αλλαγές κόστους.
Όμως, η νέα εποχή φέρνει την αλγοριθμική τιμολόγηση σε πραγματικό χρόνο, όπου οι τιμές θα μπορούσε να αλλάζουν δεκάδες φορές μέσα στην ίδια ημέρα.
Και αν κάτι μας έχει διδάξει η εμπειρία από την Uber, την Amazon και τα αεροπορικά εισιτήρια, είναι ότι η μεταβλητότητα αυτή σπάνια περνά απαρατήρητη από τους καταναλωτές.googletag.cmd.push(function() { googletag.display("300x250_m1"); }); Η δυναμική τιμολόγηση στις Walmart και Kroger Οι αμερικανικές αλυσίδες Walmart και Kroger έχουν επενδύσει μαζικά σε ηλεκτρονικές ετικέτες ραφιών (ESLs).
Η Walmart έχει εγκαταστήσει την τεχνολογία σε περισσότερα από 400 καταστήματα και σχεδιάζει να καλύψει πάνω από τα μισά καταστήματά της έως το τέλος του 2026.
Η Kroger ακολουθεί σε πιο συντηρητικό ρυθμό.
Οι ίδιες οι εταιρείες αρνούνται ότι σκοπεύουν να εφαρμόσουν surge pricing, δηλαδή αυξήσεις τιμών στη διάρκεια αιχμής, και επιμένουν πως οι ESLs χρησιμοποιούνται αποκλειστικά για λόγους ακρίβειας, ευκολίας και μείωσης αποβλήτων.googletag.cmd.push(function() { googletag.display("300x250_m2"); }); Πάντως, η δυσπιστία παραμένει.
Η Γερουσιαστής Elizabeth Warren και άλλοι πολιτικοί έχουν ήδη ζητήσει διευκρινίσεις για το αν τα ψηφιακά ράφια θα μπορούσε να χρησιμοποιηθούν για να αυξάνουν τις τιμές εν μέσω γιορτών, έντονων καιρικών φαινομένων ή αυξημένης ζήτησης.
Ο φόβος είναι σαφής: «Μήπως το παγωτό γίνει ακριβότερο στις ζέστες ημέρες του Ιουλίου;»googletag.cmd.push(function() { googletag.display("300x250_middle_2"); }); Wendy’s: To twitter αντέδρασε πριν το ταμείο Το παράδειγμα των Wendy’s δείχνει πόσο ευαίσθητο είναι το θέμα για τους καταναλωτές.
Όταν η αλυσίδα ανακοίνωσε πέρσι ότι θα πειραματιστεί με τη δυναμική τιμολόγηση, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης εξερράγησαν με ειρωνικά memes και κατηγορίες για «ψηφιακή αισχροκέρδεια».
Σε ανάρτησή της στο Twitter, η γερουσιαστής Elizabeth Warren έγραψε: «Οι καταναλωτές δεν πρέπει ...